جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران از مراحل پایانی تجهیز و راه اندازی شعبه جدید فروشگاه شهروند در این منطقه با همکاری و مساعدت شرکت شهروند خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، سمیه حاجوی با اعلام این خبر گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات و بهره مندی بیشتر شهروندان منطقه ۷ شهرداری […]

جامع خبر(جامع نیوز):شهردار منطقه ۷ شهرداری تهران از مراحل پایانی تجهیز و راه اندازی شعبه جدید فروشگاه شهروند در این منطقه با همکاری و مساعدت شرکت شهروند خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهروند، سمیه حاجوی با اعلام این خبر گفت: در راستای توزیع عادلانه امکانات و بهره مندی بیشتر شهروندان منطقه ۷ شهرداری تهران از سرانه خدماتی مجموعه شهرداری، مقرر شد تا شعبه جدید فروشگاه شهروند در محدوده خیابان مدنی و بزرگراه امام علی احداث و راه اندازی شود که با حمایت مدیر عامل شهروند به زودی شاهد تاسیس دومین فروشگاه شهروند در این نقطه از شهر تهران خواهیم بود.

حاجوی در ادامه با اشاره به جمعیت فراوان و مرکزیت این منطقه از پایتخت خاطر نشان کرد: منطقه ۷ شهرداری تهران با توجه به موقعیت ترافیکی مطلوبی که دارد، می تواند علاوه بر امکان دسترسی طیف گسترده شهروندان از خدمات متنوع و با کیفیت مجموعه شهروند در حمایت از اقشار ضعیف این منطقه نیز گام موثری بردارد.

شهردار منطقه ۷ با بیان اینکه فروشگاه های شهروند به واسطه نقش موثری که در حوزه تنظیم بازار داشته است توانسته در جلب اعتماد شهروندان موفق باشد، افزود: طرح توسعه فروشگاه های شهروند با هدف تسهیل خدمات شهروند در این منطقه از تهران، در دستور کار قرار گرفت تا در کنار سایر خدماتی که مجموعه شهرداری عهده دار آن است بتوانیم رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان را به دست آوریم.

حاجوی در پایان ضمن اظهار خرسندی از روند پیشرفت و مراحل پایانی آماده سازی این فروشگاه، به تشریح جزییات پروژه مذکور پرداخت و گفت: تلاش ما بر این است تا با احداث فروشگاه شهروند در مساحتی بالغ بر ۲۰۰۰ متر مربع، در مجاورت امکانات رفاهی دیگری همچون: شهربازی کودکان، سینما و آمفی تئاتر، فضای سبز و… شاهد استقبال و بهره مندی شهروندان از تسهیلات و خدمات رفاهی ایجاد شده در این محله از پایتخت باشیم.