جامع خبر(جامع نیوز):معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت ازآغاز به کار دوچرخه های اشتراکی بیدود همزمان با برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب برای اولین بار در طول دوره برگزاری این نمایشگاه خبر داد. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، حمید رضا رنجبر ضمن اعلام خبر فوق […]

جامع خبر(جامع نیوز):معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه هفت ازآغاز به کار دوچرخه های اشتراکی بیدود همزمان با برپایی سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب برای اولین بار در طول دوره برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش جامع خبراز روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، حمید رضا رنجبر ضمن اعلام خبر فوق افزود: با پیگیری های انجام شده و با همکاری واحد حمل و نقل پاک سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران برای اولین بار در طول مدت برگزاری نمایشگاه های بین المللی کتاب تهران، دو غرفه عرضه دوچرخه اشتراکی بیدود در محدوده مصلی امام خمینی(ره) برپا شد.

وی خاطرنشان کرد: این غرفه ها در محدوده درب های شماره ۱۲(خیابان شهید قنبرزاده) و شماره یک(خیابان شهید بهشتی) بر پا شده و با بیش از ۵۰ دستگاه دوچرخه اشتراکی جهت استفاده شهروندان تجهیز شده است.

معاون شهردار منطقه ۷ با اشاره به اینکه شهروندان با نصب اپلیکیشن مربوطه بروی تلفن های همراه خود می توانند از این دوچرخه ها برای دسترسی به محل های مورد نظر خود استفاده کنند، افزود: امید است با اجرای این طرح بتوانیم درمسیر کاهش آلودگی هوا، رفع گره های ترافیکی و همچنین ارتقاء سلامت شهروندان گام برداریم.