جامع خبر(جامع نیوز): دو دوره آموزش بیمه های مهندسی و مسئولیت در استان یزد با هدف ارتقای سطح دانش و به روز رسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان و نمایندگان بیمه سرمد در این استان، برگزار شد. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، محتوای آموزشی این دوره آموزشی، آشنایی و کاربرد […]

جامع خبر(جامع نیوز): دو دوره آموزش بیمه های مهندسی و مسئولیت در استان یزد با هدف ارتقای سطح دانش و به روز رسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان و نمایندگان بیمه سرمد در این استان، برگزار شد.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، محتوای آموزشی این دوره آموزشی، آشنایی و کاربرد دستورالعمل بیمه های مهندسی، نحوه صدور و ثبت پرونده در نرم افزار فناوران، آشنایی و کاربرد دستورالعمل بیمه های مسئولیت و نحوه صدور آن، تحلیل سازه های مهندسی و کارگاه آموزشی عملی مراحل صدور بیمه های مهندسی بود.
پژمان نریمانی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، ضمن تشکر و قدردانی از مدیران استان یزد و بیمه های مهندسی و مسئولیت و حضور نمایندگان و همکاران شعبه، برگزاری دوره های ‌آموزشی را در ارتقای دانش کارکنان و نمایندگان و به روز رسانی دانش بیمه ای آنان، ضروری عنوان کرد.
بر اساس این گزارش، در پایان این دوره آموزشی که به اذعان دانش آموختگان بسیار سودمند واقع شد، گواهینامه حضور در دوره اعطا شد.
این گزارش می افزاید، این دوره آموزشی با هماهنگی های انجام شده توسط شعبه یزد و مدیریت سرمایه انسانی در محل سالن کنفرانس هتل پارسیان استان یزد به مدت یک روز، با تدریس الهام جلوی مدیر بیمه های مسئولیت و مهندسی و بهاره اخوان رئیس اداره بیمه های مهندسی برگزار شد.