جامع خبر(جامع نیوز):مدیرشعب بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت ۱۲هزار و ۶۷۱میلیارد ریال وجه گندم و کلزای خریداری شده به نرخ تضمینی به حساب کشاورزان این استان خبر داد. به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک کشاورزی ،محسن صفدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام مطلب فوق افزود: از آغاز فصل برداشت […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرشعب بانک کشاورزی خوزستان از پرداخت ۱۲هزار و ۶۷۱میلیارد ریال وجه گندم و کلزای خریداری شده به نرخ تضمینی به حساب کشاورزان این استان خبر داد.

به گزارش جامع خبرازروابط عمومی بانک کشاورزی ،محسن صفدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن اعلام مطلب فوق افزود: از آغاز فصل برداشت گندم و کلزا در استان خوزستان ، بانک کشاورزی با فعال سازی باجه های ویژه پرداخت و با هدف تسریع و تسهیل در کار کشاورزان ، وجه گندم را بر اساس فهرست های تحویلی که از محل مراکز خریدگندم به بانک واصل شده بود واریز کرد.

وی با بیان اینکه از ۲۶فروردین ماه تا ۱۹اردیبهشت سال جاری ، تعداد ۹۱ هزار و ۸۵۴ محموله گندم به ارزش ۱۳هزار و ۶ میلیارد ریال با وزنی بالغ بر۷۵۴ هزارتن در سامانه بارگذاری شده است اضافه کرد: از این میزان تاکنون مبلغی برابر با ۱۱ هزار ۸۲۶میلیارد ریال به حساب کشاورزان واریز شده است.

صفدری افزود: تعداد پنج هزار و ۶۱۲محموله محصول کلزا به ارزش ۱۰هزار و ۳۶میلیارد ریال با وزنی بالغ بر۳۱هزارتن درسامانه بارگذاری شده است که از این مبلغ ۸۴۵میلیارد ریال آن به حساب کشاورزان واریز و در دسترس آنان قرار گرفت.

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان خوزستان یادآور شد: در سال جاری با هدف جلوگیری از مغایرت های احتمالی و مساعدت با کشاورزان، این بانک باهماهنگی شرکت بازرگانی دولتی ایران، حساب حامی گندم را برای گندمکاران افتتاح کرد تا ضمن برخورداری کشاورزان ازسود روزشمار، درصورت رسوب منابع گندم امکان استفاه از تسهیلات ارزان قیمت برای آنان فراهم شود.