جامع خبر(جامع نیوز):دکتر فیاض تصریح کرد: در چند سال اخیر رابطه کاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه بیشتر شده است هر چند که می توان گفت ظرفیت و زمینه برای افزایش همکاری های طرفین بیش از شرایط موجود است. محسن ضیائی بیدهندی معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی با […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر فیاض تصریح کرد: در چند سال اخیر رابطه کاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه بیشتر شده است هر چند که می توان گفت ظرفیت و زمینه برای افزایش همکاری های طرفین بیش از شرایط موجود است.

محسن ضیائی بیدهندی معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران در امور بانکداری شرکتی و اختصاصی با حضور در بیمارستان میلاد با دکتر محمود رضا فیاض مدیر عامل بیمارستان تفاهم نامه همکاری امضاء کرد.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، دکتر فیاض با اشاره به ویزیت روزانه حدود ۸ هزار نفر در درمانگاهها و اورژانس بیمارستان میلاد گفت: روزانه ۳۰۰ عمل جراحی نیز در میلاد انجام می شود که بیشتر آنها تخصصی و فوق تخصصی است.

وی خدمت به جامعه کارگری را افتخار مضاعف کارکنان بیمارستان میلاد عنوان کرد و اظهار داشت: بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران هر دو متعلق به خانواده سازمان تامین اجتماعی هستند.

دکتر فیاض تصریح کرد: در چند سال اخیر رابطه کاری بیمارستان میلاد و بانک رفاه بیشتر شده است هر چند که می توان گفت ظرفیت و زمینه برای افزایش همکاری های طرفین بیش از شرایط موجود است.

محسن ضیائی معاون مدیر عامل بانک رفاه کارگران نیز همکاری با بخش سلامت کشور را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد که بانک رفاه بتواند خدماتی که شایسته بیمارستان میلاد است را ارائه نماید.

وی با بیان این که بیمارستان میلاد و بانک رفاه کارگران متعلق به سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: بایستی تفاهم نامه بعدی گسترده تر بوده و در موعد مقرر به امضای طرفین برسد چرا که نگاه ما به همکاری با بیمارستان میلاد نگاه توسعه ای است.