جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با ایام اربعین حسینی، سقف برداشت از خودپردازهای شعب بانک سرمایه در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان به پنج میلیون ریال افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، همزمان با ایام سوگواری اربعین حسینی و حرکت جمع کثیری از زائران و مشتاقان اباعبداله الحسین (ع) از طریق استان های مرزی […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با ایام اربعین حسینی، سقف برداشت از خودپردازهای شعب بانک سرمایه در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان به پنج میلیون ریال افزایش یافت.

به گزارش روابط عمومی بانک سرمایه، همزمان با ایام سوگواری اربعین حسینی و حرکت جمع کثیری از زائران و مشتاقان اباعبداله الحسین (ع) از طریق استان های مرزی به سوی عتبات عالیات، بانک سرمایه به منظور خدمت رسانی مطلوب به زائران ارجمند، سقف برداشت از خودپردازهای شعب خود به صورت درون بانکی را در سه استان ایلام، کرمانشاه و خوزستان (به شرح جدول زیر) از تاریخ ۱۳ الی ۳۰ مهر ماه سال جاری، به پنج میلیون ریال افزایش داد.

ردیف

نام استان

نام شعبه

تلفن

آدرس

۱

ایلام

ایلام

۳۲۲۳۳۰۹۰-۰۸۴

بلوار آزادی- نبش خ آزادی و خ سیزدهم – ساختمان بیمه خدمات درمانی

۲

کرمانشاه

کرمانشاه

۳۷۲۶۱۱۳۳-۰۸۳

میدان فردوسی – نبش ضلع شمالی خیابان کسری – پلاک ۱

نوبهار کرمانشاه

۳۸۳۹۱۱۰۳-۰۸۳

کرمانشاه‏- ۲۲بهمن‏- چهارراه نوبهار‏- به سمت میدان ۱۷شهریور‏- طبقه همکف ساختمان دیپلمات‏

۳

خوزستان

اهواز

۳۳۹۱۵۱۶۰-۰۶۱

کیان آباد- نبش خیابان دهم غربی

کیانپارس اهواز

۳۳۹۱۵۰۲۰-۰۶۱

کیانپارس -خیابان اصلی چمران – نبش خیابان هفده

طالقانی اهواز

۳۲۲۳۰۰۱۹-۰۶۱

اهواز خیابان طالقانی حد فاصل فردوسی و نظامی

دزفول

۴۲۲۷۰۷۷۱-۰۶۱

خیابان شریعتی – بین آفرینش و حضرت رسول پلاک ۱۴۷

ماهشهر

۵۲۳۴۴۷۸۰-۰۶۱

بندر ماهشهر ناحیه صنعتی خیابان بانک ملی روبروی مسجد جامع

لازم به ذکر است همکاران بانک سرمایه با رصد شبانه روزی خودپردازهای مذکور و پول گذاری مستمر در آن‌ها و نیز ارائه خدمات بانکی به زائران ارجمند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، می کوشد تا سهم بسیار کوچکی در برگزاری هرچه شایسته‌تر این مراسم معنوی داشته باشد.