جامع خبر(جامع نیوز):خزاعی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان جنوبی در دیداربا امامی مدیر کل آب منطقه ای این استان، بر همکاری گسترده میان دو مجموعه تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این دیدار، امامی مدیرکل آب منطقه ای استان خراسان جنوبی […]

جامع خبر(جامع نیوز):خزاعی مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهرایران در استان خراسان جنوبی در دیداربا امامی مدیر کل آب منطقه ای این استان، بر همکاری گسترده میان دو مجموعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبربه نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این دیدار، امامی مدیرکل آب منطقه ای استان خراسان جنوبی گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران جایگاه ویژه ای در استان داشته و پرسنل این سازمان نیز از تسهیلات آن بهره مند شده اند.
وی افزود: این سازمان علیرغم محدودیت های بودجه ای، در سال جاری در راستای حمایت از کارکنان تلاش می کند تا با کمک بانک قرض الحسنه مهر ایران تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آنان قرار دهد.
در ادامه، خزاعی مدیرشعب استان خراسان جنوبی نیز با اشاره به کارکرد های قرض الحسنه در پیشرفت اقتصاد، برای حمایت از کارکنان شرکت آب منطقه ای اعلام آمادگی کرد.
وی با تاکید بر خدمات الکترونیک بانک افزود: افتتاح حساب و تسهیلات بصورت اینترنتی در حال انجام بوده و نیازی به حضور پرسنل در شعب بانک نمی باشد.طرح های حمایتی و اعتبار در حساب جاری و اندوخته اجتماعی از جمله طرح هایی است که با موفقیت در سایر سازمان ها اجرایی شده و با استقبال کارکنان همچنان ادامه دارد