جامع خبر(جامع نیوز):حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه “ما” ضمن تسلیت به بازماندگان متوفیان و ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده در زلزله آذربایجان، طی دستوری ویژه نسبت به تشکیل کمیته پرداخت خسارت به منظور تسریع در ارزیابی و جبران خسارت احتمالی زیاندیدگان تحت پوشش شرکت بیمه “ما” و ذینفعان اقدام کرد. به گزارش پایگاه […]

جامع خبر(جامع نیوز):حجت بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه “ما” ضمن تسلیت به بازماندگان متوفیان و ابراز همدردی با هموطنان آسیب دیده در زلزله آذربایجان، طی دستوری ویژه نسبت به تشکیل کمیته پرداخت خسارت به منظور تسریع در ارزیابی و جبران خسارت احتمالی زیاندیدگان تحت پوشش شرکت بیمه “ما” و ذینفعان اقدام کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی ، مدیرعامل بیمه “ما” ضمن اعلام خبر تشکیل کمیته پرداخت خسارت در بیمه “ما” گفت: شعب شرکت بیمه “ما” در استان آذربایجان شرقی به عنوان مرکز اعلام خسارت و تشکیل پرونده برای بیمه‌شدگان تعیین شده تا با هماهنگی این مرکز، اقدامات لازم برای تسریع در پرداخت خسارت به بیمه‌شدگان و ذی‌نفعان صورت گیرد.
وی افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، پس از ارزیابی و برآورد خسارت ناشی از زلزله، چک خسارت در کوتاهترین زمان ممکن به خسارت دیدگان پرداخت می شود.
گفتنی است در پی وقوع زلزله در شهرستان های میانه و سراب و بروز خسارت های جانی و مالی در این منطقه، کارشناسان فنی شرکت بیمه “ما” ضمن حضور در مناطق آسیب دیده، آماده پاسخگویی و ارزیابی خسارت ناشی از این حادثه می باشند‪‬‬