جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با آغاز هفته وحدت و به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ، بیمه مرکزی با همکاری شرکت های بیمه زنگ بیمه را در مدارس کشور به صدا درآوردند. به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بیمه دانا، با هدف فرهنگ‌سازی بیمه در کشور، شرکت‌های بیمه از جمله بیمه دانا […]

جامع خبر(جامع نیوز):همزمان با آغاز هفته وحدت و به منظور افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ، بیمه مرکزی با همکاری شرکت های بیمه زنگ بیمه را در مدارس کشور به صدا درآوردند.

به گزارش جامع خبربه نقل از روابط عمومی بیمه دانا، با هدف فرهنگ‌سازی بیمه در کشور، شرکت‌های بیمه از جمله بیمه دانا با مشارکت در این وظیفه ملی با اهدای دفاتر تحصیلی‌،کتاب‌های آموزشی بیمه در حوزه کودک و نوجوان و ارایه بروشورهای بیمه‌ای مانند طرح مهر دانا کوشیدند در جهت نهادینه کردن فرهنگ استفاده از بیمه در بین مردم به ویژه کودکان، آنها را در این رسالت ملی سهیم و شریک کنند.
در همین راستا زنگ بیمه با همکاری صنعت بیمه و وزارت آموزش و پرورش در تاریخ ۱۹ آبان در تهران و استان‌های کشور به صدا در آمد.
بیمه دانا، انتقال مفاهیم صنعت بیمه به زبان ساده و استفاده از روش‌های دیگر فرهنگی و هنری را زمینه آگاهی آحاد جامعه با این صنعت آرامش بخش و اطمینان آفرین ارزیابی می‌کند.
در مراسمی که به همین منظور در برخی از مدارس تهران و شهرستان ها از جمله شهر اهواز و در مدرسه پسرانه راه رشد با حضور افشین مزارعی رییس شعبه اهواز بیمه دانا و سایر همکاران این شعبه و مسوولان محلی برگزار شد، ضمن اجرای مراسم موزیکال و شاد برای دانش آموزان، مفاهیم بیمه ای برای آنها آموزش داده شد.
در این مراسم مفاهیم بیمه ای به صورت شعر، موزیک و مسابقه برای دانش‌آموزان اجرا شد.
در پایان مراسم ضمن پذیرایی از دانش آموزان و مسوولان مجتمع آموزشی راه رشد،کتاب های آموزشی بیمه در قالب داستان(یاران صمیمی) همراه با تقویم آموزشی به دانش آموزان اهدا شد.
این مراسم با حمایت مالی بیمه دانا در شهر اهواز برگزار شد.
.