جامع خبر(جامع نیوز):بانک کارآفرین تمهیدات بانکی لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور و فعالان اقتصادی داخلی در امر واردات و صادرات را فراهم می کند. به گزارش جامع خبر به نقل از ر وابط عمومی بانک کارآفرین، حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک در حاشیه «یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و […]

جامع خبر(جامع نیوز):بانک کارآفرین تمهیدات بانکی لازم برای جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور و فعالان اقتصادی داخلی در امر واردات و صادرات را فراهم می کند.
به گزارش جامع خبر به نقل از ر وابط عمومی بانک کارآفرین، حمید تهرانفر مدیرعامل این بانک در حاشیه «یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین اللملی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش اینوکس ۲۰۱۹» با تبیین نقش سرمایه گذاری خارجی در توسعه اقتصاد کشور خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری خارجی اثرات قابل ملاحظه ای در رشد متغیرهای کلان اقتصادی کشور دارد و بنابراین رویکرد بانک کارآفرین حمایت از سرمایه گذاران به ویژه در بخش های داخلی و خارجی است.
وی تاکید کرد: افزایش رشد اقتصادی، کاهش نرخ بهره، اشتغال، توسعه صادرات و… از جمله تاثیرات مستقیم سرمایه گذاری خارجی و در نتیجه توسعه فعالیت های اقتصادی کشور است. بانک کارآفرین در بخش ارزی و بین المللی خدمات بسیار متنوعی را ارائه می کند و کارنامه برجسته ای در صنعت بانکداری کشور دارد. بر همین اساس این آمادگی در بانک کارآفرین وجود دارد تا از سرمایه گذاران و صادرکنندگان غیرنفتی حمایت کامل و همه جانبه صورت گیرد.
گفتنی است این نمایشگاه همه ساله به منظور معرفی توانمندی ها و دستاوردهای بخش های بورس، بانک و بیمه با حضور فعالان و دست اندرکاران بازارهای مالی داخلی و خارجی در منطقه آزاد بین المللی کیش برگزار می شود و نقش مهمی در معرفی فرصت های سرمایه گذاری در طرح های کلان و ملی دارد.
بر اساس این گزارش بانک کارآفرین با حضور در این رویداد مهم اقتصادی به معرفی خدمات و محصولات این بانک برای شرکت کنندگان داخلی و خارجی پرداخت. کارکنان این بانک نیز با حضور در غرفه به معرفی خدمات شرکت برای شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه پرداختند.