جامع خبر(جامع نیوز):جلسه توجیهی پذیرفته شدگان آزمون طرح استعدادیابی کارکنان منطقه ماهشهر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور مدیرعامل این هلدینگ برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس،جلسه توجیهی پذیرفته شدگان آزمون طرح استعدادیابی در منطقه ماهشهر با حضور مهندس جعفر ربیعی و […]

جامع خبر(جامع نیوز):جلسه توجیهی پذیرفته شدگان آزمون طرح استعدادیابی کارکنان منطقه ماهشهر شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با حضور مدیرعامل این هلدینگ برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس،جلسه توجیهی پذیرفته شدگان آزمون طرح استعدادیابی در منطقه ماهشهر با حضور مهندس جعفر ربیعی و ۹۳ نفر از پذیرفته شدگان این آزمون در منطقه ماهشهر برگزار شد.
در ابتدای این نشست دکتر نادرپور مدیر عامل شرکت ره‌آوران فنون پتروشیمی به بیان روند اجرایی و چگونگی برگزاری دوره های آموزشی این طرح پرداخت. به گفته وی آغاز دوره‌های آموزشی این طرح از نیمه دوم دی ماه خواهد بود.
در ادامه مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن تبریک به پذیرفته شدگان به اهمیت این طرح برای آینده شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس اشاره کرد و خواستار جدیت پذیرفته شدگان در طول دوره های آموزشی شد.
گفتنی است این طرح با حضور ۲۰۰ نفر از پذیرفته‌شدگان این آزمون در ماهشهر، عسلویه و تهران در سه مرحله دانش، مهارت و بینش محور در صنایع پتروشیمی خلیج فارس اجرا خواهد شد.
در مرحله نخست ۲۰۰ نفر طی شش ماه تحت آموزش‌های دانش محور قرار گرفته و سپس با اجرای کانون ارزیابی تعداد ۷۵ نفر به مدت یکسال برای ادامه دوره‌های مهارت و بینش محور در سطوح مدیریت عمومی و ۱۲۵ نفر برای طی دوره‌های مهارتی تخصصی انتخاب و تحت اموزش های ویژه قرار می‌گیرند.
هدف از اجرای این طرح شکوفایی پتانسیل های مستعد درون سازمانی و ایجاد پشتوانه های مدیریتی و تخصصی جوان برای آینده نزدیک اعلام شده است