جامع خبر(جامع نیوز):تشکیل شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه به عنوان ایده برتر توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب و در کتابچه ایده های برگزیده به چاپ رسید. به گزارش جامع خبراز روابط عمومی پژوهشکده بیمه معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور توسعه ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت برای اولین بار […]

جامع خبر(جامع نیوز):تشکیل شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه به عنوان ایده برتر توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب و در کتابچه ایده های برگزیده به چاپ رسید.
به گزارش جامع خبراز روابط عمومی پژوهشکده بیمه معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور توسعه ارتباط دانشگاه با جامعه و صنعت برای اولین بار اقدام به برگزاری رویدادی با عنوان الگوها و راهکارهای نوین در همکاری دانشگاه با جامعه و صنعت همزمان با هفته پژوهش نمود که بعد از فراخوان عمومی، ۱۲۰ ایده خلاقانه دریافت و پس از داوری اولیه ایده های برتر انتخاب شدند و در کتابچه ایده های برگزیده به چاپ رسیدند.
بر پایه این گزارش پژوهشکده بیمه با ایده تشکیل شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه، به عنوان بازوی مشورتی دفتر نوآوری و ارتباط با جامعه و صنعت پژوهشکده بیمه در رویداد مذکور شرکت کرد و به عنوان ایده برتر برگزیده شد.
گفتنی است شورای هماهنگی علمی صنعت بیمه برای توسعه ارتباط پژوهشکده با صنعت بیمه، ایجاد هم‌افزایی علمی و جلوگیری از دوباره‌کاری در فعالیت های پژوهشی، تحقق مدیریت دانش در صنعت، امکان تشکیل کنسرسیوم‌های تحقیقاتی و استفاده از نظرات جمعی صنعت در پژوهشکده بیمه شکل گرفته است.