جامع خبر(جامع نیوز):حسن میرزا عبدالهی ها مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس بانک با مدیرکل جدید سازمان انتقال خون استان قزوین دیدار و گفتگو کرد. به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این دیدار که در دفتر مدیرکل سازمان […]

جامع خبر(جامع نیوز):حسن میرزا عبدالهی ها مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران به مناسبت دوازدهمین سالروز تاسیس بانک با مدیرکل جدید سازمان انتقال خون استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری جامع خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این دیدار که در دفتر مدیرکل سازمان انتقال خون برگزار شد حسن میرزا عبدالهی ها ضمن اشاره به تاریخ تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران از ۱۲ سال فعالیت مستمر این بانک گزارشی ارایه نمود.
وی بانک قرض الحسنه مهر ایران را بانکی با تمرکز بر اقشار متوسط و ضعیف جامعه برشمرد که توانسته بیش از ۸ میلیون سپرده گذار جذب نماید و بیش از ۶ میلیون وام قرض الحسنه اعطا کند.
دکتر مهدی اکبری، مدیرکل سازمان انتقال خون استان قزوین نیز ضمن خوشامدگویی و تبریک دوازدهمین سالروز تاسیس این بانک بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران یک بانک خوشنام در سطح کشور است که خدمات شایسته ای را به مردم ارائه می دهد.
مدیرکل سازمان انتقال خون استان قزوین ضمن اشاره به وضعیت اقتصادی و اجتماعی جامعه، کاهش سطح اعتماد عمومی را یکی از دلایل کاهش تعداد اهداکنندگان خون دانست و افزود: تامین خون یک امر حیاتی است و تلاش می شود تا با ابزارهای مختلف به جذب اهداکنندگان موقتی و تبدیل آنها به اهداکنندگان مستمر اقدام نماییم.
در پایان، بر تقویت زمینه همکاری های دوجانبه میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و سازمان انتقال خون استان قزوین تاکید شد