جامع خبر(جامع نیوز):مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر و انتخابی المپیک ٢٠٢٠ توکیو، امروز سه شنبه ١۵ بهمن با حضور ورزشکارانی از ١۴ کشور در شیراز آغاز به کار کرد. ▪اپراتور اول تلفن همراه در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و حمایت از ورزش کشور از این رویداد بین المللی که تا ١٩ بهمن ماه […]

جامع خبر(جامع نیوز):مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر و انتخابی المپیک ٢٠٢٠ توکیو، امروز سه شنبه ١۵ بهمن با حضور ورزشکارانی از ١۴ کشور در شیراز آغاز به کار کرد.
▪اپراتور اول تلفن همراه در راستای عمل به مسؤولیت اجتماعی و حمایت از ورزش کشور از این رویداد بین المللی که تا ١٩ بهمن ماه ادامه دارد حمایت کرده است.
▪این مسابقات در تقویم جهانی فدراسیون بدمینتون به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای این ورزش به ثبت رسیده است و این دوره در انتخابی سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو و رده بندی جهانی (رنکینگ) تأثیر زیادی دارد.
▪بدمینتون بازان ۱۴ کشور آمریکا، کانادا، برزیل، افغانستان، اسلواکی، عراق، اتریش، هند، ایسلند، بلژیک، پاکستان، اوکراین و بلغارستان به همراه تیم ملی کشورمان که در این دوره از مسابقات حضور دارند برای کسب جایزه ۲۵ هزار دلاری به رقابت با یکدیگر می پردازند.