جامع خبر(جامع نیوز):دکترحمزه زاده تصریح کرد: بیمارستان میلاد در بخش ارتوپدی خدمات تخصصی و فوق تخصصی زانو، اسپاین، اطفال، مچ پا، دست، تومور، شانه، هیپ و تروما را به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بیماران ارایه می دهد. گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد تهران با حضور ۴۵ فوق تخصص و۱۲ ارتوپد جنرال(متخصص) تشکیل جلسه داد. […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکترحمزه زاده تصریح کرد: بیمارستان میلاد در بخش ارتوپدی خدمات تخصصی و فوق تخصصی زانو، اسپاین، اطفال، مچ پا، دست، تومور، شانه، هیپ و تروما را به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بیماران ارایه می دهد.

گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد تهران با حضور ۴۵ فوق تخصص و۱۲ ارتوپد جنرال(متخصص) تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، درجلسه گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد که با حضور دکتر فرهاد حمزه زاده مدیر عامل بیمارستان تشکیل شد از دکتر محمدرضا ابراهیمیان، دکترکیوان احدی و دکترسید حسین میروکیلی به دلیل انتشار مقالات علمی و انجام پژوهش قدردانی شد.

دکترحمزه زاده تصریح کرد: بیمارستان میلاد در بخش ارتوپدی خدمات تخصصی و فوق تخصصی زانو، اسپاین، اطفال، مچ پا، دست، تومور، شانه، هیپ و تروما را به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بیماران ارایه می دهد.

مدیر گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد نیزگفت: با تاکید دکتر حمزه زاده مدیر عامل محترم بیمارستان ،جلسات هفتگی این گروه فعال تر از گذشته و با مشارکت بیشتر همکاران جوان برگزار می شود.

دکتر محمدرضا ابراهیمیان با بیان این که جلسات گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد هر هفته پیرامون بحث و تبادل نظر درباره بیماران خاص و ارائه مقالات برگزار می شود،گفت: مقرر شده تا از هر کدام از زیر گروه های ارتوپدی حداقل یک نفر در جلسات هفتگی حضور داشته باشند و هر ۲ ماه یک مقاله مطرح شود.

مدیرگروه ارتوپدی بیمارستان میلاد تصریح کرد: دعوت از همکاران ارتوپدی که در دانشگاه های علوم پزشکی فعالیت دارند نیز در دستور کار گروه ارتوپدی بیمارستان میلاد قرار دارد .