‍ جامع خبر(جامع نیوز):صبح امروز و همزمان با آخرین سه شنبه تیرماه، #محمود_کلهری شهردار منطقه١٧ به همراه مدیران شهری،بیشتر از ۶ کیلومتر در سطح محدوده رکاب زد. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه١٧، #کلهری با #رکابزنی در سطح محدوده #ناحیه٣ به احصای مشکلات محلات پرداخت و با بررسی میدانی نهضت #نهرسازی، تسریع فرآیند و تامین […]

‍ جامع خبر(جامع نیوز):صبح امروز و همزمان با آخرین سه شنبه تیرماه، #محمود_کلهری شهردار منطقه١٧ به همراه مدیران شهری،بیشتر از ۶ کیلومتر در سطح محدوده رکاب زد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه١٧، #کلهری با #رکابزنی در سطح محدوده #ناحیه٣ به احصای مشکلات محلات پرداخت و با بررسی میدانی نهضت #نهرسازی، تسریع فرآیند و تامین رفاه شهروندان را خواستار شد.

#شهردار_منطقه١٧ در ١٠٠دقیقه بیشتر از ۶٢٠٠ متر را رکاب زد تا تمامی معابر محلات را پایش کرده و وضعیت #نگهداشت را مورد رصد و بررسی قراردهد.

کلهری در بازدید از #حریم_نیلوفری گفت: ایجاد دسترسی و ایمن سازی پله های فرار در حریم راه آهن تهران_تبریز برای #شهروندان منطقه و مسافران این قطار اهمیت دارد و لازم است در اسرع وقت برای آن تدابیری اندیشیده شده و همچنین بر نظافت و بهداشت محیط و‌ پاکیزگی این بخش تاکید ویژه شود.

گفتنی ست مدیران شهری منطقه١٧ به طور مرتب و روزانه با رکابزنی در سطح محدوده از وضعیت نگهداشت و پروژه های محلی بازدید می کنند