جامع خبر(جامع نیوز):آئین تکریم و معارفه رئیس منطقه شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و مدیر منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد. عبدالله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در آیین تکریم و معارفه رئیس منطقه شهرستان […]

جامع خبر(جامع نیوز):آئین تکریم و معارفه رئیس منطقه شهرستان های استان تهران با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و مدیر منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.
عبدالله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در آیین تکریم و معارفه رئیس منطقه شهرستان های استان تهران صندوق قرض الحسنه شاهد که با حضور مدیر منابع انسانی صندوق در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد؛ با تجلیل از خدمات ارزنده صندوق قرض الحسنه شاهد به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت:تلاش ها و پیگیری های صبورانه و همیشگی برای ایثارگران یک اصل مهم برای خادمان خاندان شهدا و ایثارگران است و امیدوارم این خدمت رسانی با رویکرد جدید و شتاب بیشتری صورت پذیرد.
مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران در ادامه افزود:یکی از برکات مهم بنیاد برای جامعه هدف،همین خدمات مالی است که صندوق قرض الحسنه شاهد با مشارکت خود ایثارگران عزیز ارائه می نماید و امروز شاهد یک تحول خوب در این حوزه هستیم.

غلامحسین مرادی مدیر منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت ارائه خدمات مطلوب به خانواده های شاهد و ایثارگر عضو صندوق گفت: ارائه خدمات شایسته به این عزیزان اولویت اصلی مجموعه است که با تاکید دکتر اسلام کریمی مدیرعامل محترم برای دستیابی به رضایت حداکثری خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر عضو تمامی بخش های صندوق می کوشند در کمترین زمان و بهترین شیوه خدمات خود را ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: نگاه میرعامل محترم به سرمایه انسانی صندوق، نگاهی ویژه و مهم است زیرا ایشان معتقدند نیروی انسانی پرتلاش و پر انگیزه می تواند خدمتگزار شایسته ای برای جامعه هدف باشد لذا در همین راستا اقدامات موثری در بخش نیروی انسانی صندوق صورت گرفته است.
در پایان این مراسم از تلاش های محمد رضا میرشفیعی تجلیل و مجتبی امام وردی بعنوان رئیس صندوق قرض الحسنه شاهد در شهرستان های استان تهران معرفی شد.