جامع خبر(جامع نیوز):با توجه به تعداد بالای بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد میزان فوت بیماران در این بیمارستان در مقایسه با بسیاری از بیمارستان هایی که کمتر از ما بیمار مبتلا به کرونا دارند، کمتر است. مدیرعامل بیمارستان میلادگفت: نام بیمارستان میلاد درپذیرش بیماران مبتلا به کرونا درمیان ۵ بیمارستان برتر کشور […]

جامع خبر(جامع نیوز):با توجه به تعداد بالای بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد میزان فوت بیماران در این بیمارستان در مقایسه با بسیاری از بیمارستان هایی که کمتر از ما بیمار مبتلا به کرونا دارند، کمتر است.

مدیرعامل بیمارستان میلادگفت: نام بیمارستان میلاد درپذیرش بیماران مبتلا به کرونا درمیان ۵ بیمارستان برتر کشور دیده می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد، دکتر فرهاد حمزه زاده افزود: روز گذشته ۲۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد بستری بودند.

وی خاطر نشان کرد: در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران، بیمارستان میلاد در برخی روزها رتبه اول و در برخی روزها رتبه دوم پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را دارد.

دکتر حمزه زاده اظهار داشت: با توجه به تعداد بالای بستری بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان میلاد میزان فوت بیماران در این بیمارستان در مقایسه با بسیاری از بیمارستان هایی که کمتر از ما بیمار مبتلا به کرونا دارند، کمتر است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که با وجود این حجم از پذیرش بیماران مبتلا به کرونا ، ارائه خدمات به سایر بیماران نیز انجام می شود.

مدیر عامل بیمارستان میلاد با اشاره به خود گردان بودن بیمارستان و تخصیص بسیاری از تخت های بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا گفت: تامین هزینه های بیمارستان به سختی انجام می شود بنابراین از هموطنان و خیرین سلامت دعوت می کنیم برای ارائه خدمات بهتر به بیماران یاری گر ما باشند