جامع خبر(جامع نیوز)؛معصومه داودی مدیر پرستاری و مامایی بیمارستان میلاد از توجه مدیریت بیمارستان به کارکنان پرستاری تشکر کرد و گفت: توجه مدیریت باعث انگیزه مضاعف ما در خدمت به بیماران شده است. مدیرعامل بیمارستان گفت: ما به دنبال بیمارستانی اسمارت(هوشمند) هستیم. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی دکتر […]

جامع خبر(جامع نیوز)؛معصومه داودی مدیر پرستاری و مامایی بیمارستان میلاد از توجه مدیریت بیمارستان به کارکنان پرستاری تشکر کرد و گفت: توجه مدیریت باعث انگیزه مضاعف ما در خدمت به بیماران شده است.

مدیرعامل بیمارستان گفت: ما به دنبال بیمارستانی اسمارت(هوشمند) هستیم.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمارستان تخصصی وفوق تخصصی دکتر فرهاد حمزه زاده در مراسم قدردانی از ۳ نفر از پرستاران افزود: خانم ها سرمدی و حسینی و آقای مهدی پور از نیروهای پرستاری خوب بیمارستان هستند.

وی خانم سرمدی، سوپروایزر بالینی بیمارستان را فردی کوشا و مسلط به امور دانست و اظهار داشت: زحمات همکاران برای ما ارزشمند است و ما این تلاش ها را ارج می نهیم.

مدیرعامل بیمارستان میلاد، دکتر مهدی زاده را نیز از پرستاران خوب بیمارستان معرفی کرد وگفت: وی موفق شده تا مقطع دکتری در رشته پرستاری تحصیل کند و این که کارکنان ما در ارتقای میزان تحصیلات خود کوشا باشند برای ما قابل تقدیر است.

وی درخصوص خانم حسینی هم گفت: مدرک تحصیلی خانم حسینی کارشناسی ارشد می باشد وکتابی را هم درباره موضوع پزشکی ترجمه کرده است که این ها باعث افتخار ماست.

دکتر حمزه زاده اظهار امیدواری کرد که کارکنان بیمارستان میلاد ادامه تحصیل بدهند و تاکید کرد: ادامه تحصیل باعث می شود همکاران در مسائل علمی، پژوهشی و تحقیقی فعال باشند.

خانم سرمدی، دکتر مهدی زاده و خانم حسینی نیز در اظهاراتی موفقیت های بیمارستان میلاد را حاصل تلاش همه کارکنان دانستند و خاطر نشان کردند: از مدیر عامل محترم بیمارستان که باعث انگیزه کاری ما شدند تشکر می کنیم.

معصومه داودی مدیر پرستاری و مامایی بیمارستان میلاد از توجه مدیریت بیمارستان به کارکنان پرستاری تشکر کرد و گفت: توجه مدیریت باعث انگیزه مضاعف ما در خدمت به بیماران شده است.

دکتر حمید رضا صفی خانی قائم مقام مدیرعامل نیز گفت: امروزه شایستگی که ترکیبی از دانش، مهارت و ادارک می باشد مورد توجه قرار دارد.

وی تصریح کرد: بیمارستان میلاد این ظرفیت را دارد که درکار سیستمی اول باشد بنابراین ارتقای نشاط می تواند در این خصوص موثر باشد.

احمد رضا درشتی قائم مقام معاونت درمان بیمارستان میلاد نیز گفت: صلاحیت و شایستگی افراد مورد توجه دکتر حمزه زاده است که من از این موضوع تشکر می کنم.

وی اظهار داشت: این که به شکل عمومی از افراد تجلیل می شود حرکتی قابل تقدیر و موثر است در حالی که درگذشته هر چند تجلیل از کارکنان داشتیم اما به شکل عمومی کمتر این مورد را شاهد بودیم