تهران- جامع خبر(جامع نیوز)- سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: برخی اتاق فکرها قصد دارند در آستانه دیدارهای مهم با طرح مسائل حاشیه‌ای، تمرکز تیم را بر هم بریزند که این اتفاق تازه نیست و این مسائل روی تیم ما تاثیری ندارد. به گزارش ایرنا، «حجت نظری» روز یکشنبه در گفت‌وگویی رادیویی با اشاره به […]

تهران- جامع خبر(جامع نیوز)- سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: برخی اتاق فکرها قصد دارند در آستانه دیدارهای مهم با طرح مسائل حاشیه‌ای، تمرکز تیم را بر هم بریزند که این اتفاق تازه نیست و این مسائل روی تیم ما تاثیری ندارد.

به گزارش ایرنا، «حجت نظری» روز یکشنبه در گفت‌وگویی رادیویی با اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال در آستانه نود و چهارمین شهرآورد پایتخت اظهار داشت: شرایط بسیار خوبی داریم و تیم از همه نظر آماده این بازی بسیار مهم است. امیدواریم همه چیز طبق روال پیش برود و تماشاگران هم مسابقه‌ای جذاب و پرگلی را شاهد باشند.

وی درباره انتخاب «رضا کرمانشاهی» به عنوان داور شهرآورد و شایعاتی که در پی این اتفاق رخ داد، اظهار داشت: دوست نداریم درباره این موضوع موضع‌گیری کنیم و اطمینان داریم هر چیزی که در نهایت باعث حرف و حدیث شود، موضع ایجاد می‌کند. بی‌تردید با کم اشتباه یا بی اشتباه بودن عملکرد داور هیچ یک از دو تیم نمی‌توانند درباره تیم داوری موضع بگیرند اما اشتباهات داوری می‌تواند روی ذهنیت تماشاگران که به دلیل کرونا نمی‌توانند در ورزشگاه حاضر باشند تاثیر بگذارد. سوابق داور و برخی سوت‌هایی که احیانا در گذشته نتایج بازی‌ها را تغییر داده است، روی ذهنیت تیم‌ها و هواداران تاثیر می‌گذارد. امیدواریم روز دوشنبه مسابقه‌ای دیدنی و از لحاظ داوری هم مسابقه بی اشتباهی را شاهد باشیم.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد پاداش آبی‌پوشان برای شهرآورد خاطرنشان کرد: برای تمام بازی‌های مهم برای اعضای تیم پاداش در نظر می‌گیریم و برای پیروزی در شهرآورد نیز پاداش در نظر گفته‌ایم و آن را پرداخت خواهیم کرد همانطور که پادش بردهای قبلی را به بازیکنان دادیم.

وی درباره اینکه پرسپولیسی‌ها نسبت به استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی تاکید دارند، اضافه کرد: به طور قطع ما هم از این سیستم و هرگونه کمک به داور وسط استقبال می‌کنیم. باور ما هم این است که اگر این سیستم وجود داشت می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کرده و با امتیاز بالاتر در صدر جدول باشیم.

نظری در مورد دریافت مجوز حرفه‌ای اظهار داشت: تمام کارهای مربوط به کسب مجوز حرفه‌ای را انجام دادیم و تایید اولیه هم در سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) منتشر شد. منتظر مجوز نهایی هستیم اما به نظر نمی‌رسد برای کسب مجوز نهایی با مشکلی مواجه شویم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه خیلی‌ها برای استفاده از سیستم VAR و همچنین تست مکرر دوپینگ تاکید کردند، گفت: این امکان وجود دارد که برخی افراد در اتاق فکرها اقدام‌هایی را برای تحت تاثیر قرارداد دادن برخی تیم‌ها در آستانه بازی‌های مهم انجام بدهند و چندان هم این اتفاقات تازه نیست. همیشه این مسائل را شاهد بوده‌ایم اما اطمینان دارم این اتفاقات روی ما تاثیری ندارد و حتی از اینکه از تمام بازیکنان تست دوپینگ گرفته شود، استقبال می‌کنیم. اطمینان داریم باشگاه استقلال از تمام آزمون‌ها سربلند بیرون می‌آید.

نود و چهارمین شهرآورد بزرگ تهران در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فردا (دوشنبه) ساعت ۱۶:۳۵ برگزار خواهد شد. تیم فوتبال استقلال تهران که میزبان این دیدار است با ۱۸ امتیاز در صدر و تیم فوتبال پرسپولیس با ۱۱ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند.