جامع خبر(جامع نیوز) ،رستوران های شمال تهران با هدف مناسب سازی شهر برای حضور نابینایان و اطلاع آنها از خدمات ارایه شده، دارای منوی خط بریل شدند. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اداره سلامت شهرداری این […]

جامع خبر(جامع نیوز) ،رستوران های شمال تهران با هدف مناسب سازی شهر برای حضور نابینایان و اطلاع آنها از خدمات ارایه شده، دارای منوی خط بریل شدند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید عباس سجادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با بیان مطلب فوق اظهار داشت: اداره سلامت شهرداری این منطقه ‌به منظور مناسب سازی شهر برای نابینایان و اقدام موثر در تحقق شعار” تهران شهری برای همه “، با شناسایی رستوران های داوطلب نسبت به تهیه و چاپ منوی بریل جهت استفاده افراد کم بینا و نابینا اقدام کرد.

وی افزود: با توجه به این که منطقه یک از مناطق گردشگری شهر تهران است، این اقدام ضمن تکریم افراد نابینا، کم بینا و دارای نیازهای خاص، دسترس پذیری شهر برای مشارکت و حضور اجتماعی آنان را فراهم می کند.

سجادی ضمن تشکر از رستوران های که در این طرح اعلام آمادگی کردند گفت: رستوران های ولیعصر(عج)، خان باشی، کسری، مجمع و اقدسیه در شمال تهران از رستوران های مجهز به منوی خط بریل هستند که داوطلبانه در این مسیر اعلام آمادگی کردند و امیدواریم این طرح در همه رستوران های سطح منطقه اجرا شود