جامع خبر(جامع نیوز):دکتر بیژن عباسی‌آرند چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۹، در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان اعلام کرد: حجم ترافیک داخلی ایرانسل بیش از سایر اپراتورهاست و در حال حاضر، بیش از ۳۰ درصد ترافیک شبکۀ ایرانسل، در داخل کشور تولید و توزیع می‌شود. وی دلیل این امر را علاقه‌مندی ایرانسل به مشارکت […]

جامع خبر(جامع نیوز):دکتر بیژن عباسی‌آرند چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه ۱۳۹۹، در بازدید از پارک علم و فناوری خراسان اعلام کرد: حجم ترافیک داخلی ایرانسل بیش از سایر اپراتورهاست و در حال حاضر، بیش از ۳۰ درصد ترافیک شبکۀ ایرانسل، در داخل کشور تولید و توزیع می‌شود.
وی دلیل این امر را علاقه‌مندی ایرانسل به مشارکت و همکاری با مجموعه‌های فعال در داخل کشور، در راستای کمک به رشد و توسعۀ زیست‌بوم کسب‌وکار دیجیتال برشمرد و تصریح کرد: آغوش ایرانسل به روی همکاری و مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان فعال ایرانی گشوده است. این امر، هم نیاز جامعه و هم رسالت ما در ایرانسل است که به بسط و توسعه محتوای فاخر داخلی کمک کنیم.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان نیز با اشاره به تمرکز استارتاپ‌های شناخته‌شدۀ مختلفی، از جمله استارتاپ‌های فرهنگی در مشهد مقدس، پایتخت معنوی ایران، ارتباط هرچه بیشتر پارک علم و فناوری خراسان و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان آن، با ایرانسل را موجب افزایش سرعت رشد شرکت‌ها در استان دانست و بر گسترش این ارتباط تأکید کرد.