جامع خبر(جامع نیوز):مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در سومین رویداد گراف دی که یکشنبه دهم اسفند برگزار شد، با بیان اینکه توسعه کسب و کار نتیجه توجه به مسئولیت اجتماعی در شرکت است، اظهار داشت: کسب‌وکار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ماست. اگر به وسیله مسئولیت اجتماعی بتوانیم اعتماد مردم […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران در سومین رویداد گراف دی که یکشنبه دهم اسفند برگزار شد، با بیان اینکه توسعه کسب و کار نتیجه توجه به مسئولیت اجتماعی در شرکت است، اظهار داشت: کسب‌وکار خوب نتیجه اعتماد خوب مردم به ماست. اگر به وسیله مسئولیت اجتماعی بتوانیم اعتماد مردم را کسب کنیم، قطعا کسب‌وکار ما رونق پیدا می‌کند. در پس توجه به ایفای نقش های مسئولیت اجتماعی ، اعتمادسازی دقیق و ماندگار افزایش مشروعیت برای سازمان ایجاد می شود.

محمدرضا بیدخام در پنلی با عنوان «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» به چالش‌ها و موانع مسئولیت اجتماعی در شرکت‌ها پرداخته شد ، ضمن اعلام مطلب فوق خاطرنشان کرد: در شرکت مخابرات ایران، نگاه مسئولانه برای ارائه خدمات و محصولات به ذی نفعان وجود دارد و این ماحصل سال ها تلاش صادقانه شرکت مخابرات ایران در ایجاد یک تصویر ذهنی مناسب برای مخاطبان و مشتریان در سراسر کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی در اصل برای هر شرکت این اولویت را شامل می شود که سازمان، کار خود و وظیفه اصلی خود را در قبال جامعه به درستی پیاده کند، بیان کرد: مسئولیت اجتماعی سازمان بر رضایت مشتریان آنان نیز تأثیر داشته که این خود یکی از عوامل موفقیت سازمان‌هاست. در شرکت مخابرات ایران تمام کارکنان و مدیران با تمام وجود به دنبال پیاده سازی این موضوع هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه التزام اخلاقی در توجه به اهمیت ذی‌نفعان و افزایش درآمد، سودآوری و بهبود مزیت رقابتی از موارد آثار مثبت رعایت مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمان‌ است گفت :اکثر سازمان‌ها سرویس‌های مختلفی ارائه می‌دهند که برای موفقیت در این عرصه باید به بعد مسوولیت اجتماعی توجه‌ کنیم تا بتوانیم وظیفه‌خود را بخوبی ارائه دهیم، گفت:ما اعتقاد به روابط عمومی تجاری داریم، یعنی بررسی می‌کنیم که نیاز مردم چیست و بعد مسوولیت اجتماعی را با این رویکرد که چه محصولاتی مورد نیاز مردم است، پیگیری می‌کنیم.

وی افزود: فعالیت های شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگ ترین اپراتور ارتباطی کشوربر توسعه در تمام نقاط کشور اعم از محروم و توسعه یافته استوار است که این ، خود، تجلی عالی ترین پیاده سازی مسئولیت اجتماعی است که فارغ از سوددهی ، برای تمام هموطنان به دنبال ایجاد ارتباطی فراگیر است.

مهندس بیدخام با اشاره به اینکه اکنون با شیوع کرونا مخاطبان فضای مجازی افزایش یافته است، گفت: با شیوع کرونا کلاس‌های آموزشی و‌مدارس از شبکه مخابرات استفاده می‌کنند و ارتقای آن مهم است و نسبت به سال قبل مشتریان شرکت مخابرات حدود دو‌و‌نیم‌ برابر شده است به همین دلیل توسعه خدمات و نوآوری برای رضایت مشتری و مخاطبان بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات ایران محصولاتی که در حوزه دیتا تولید می‌کند، بر اساس تحقیق از مشتریان و بازار است، ادامه داد: ما نیاز مخاطب را بررسی می‌کنیم و معتقدیم که محصولات ما باید بر اساس این امر تولید و در اختیار مخاطب قرار گیرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه روابط عمومی ها سفیران‌ حوزه csr در کشور هستند، گفت: نوآوری لازمه کسب و کار موفق است، اما برای ورود به حوزه مسوولیت اجتماعی نباید وظایف اصلی شرکت نادیده گرفته شود.

گفتنی است پنل «روابط عمومی و مسؤولیت اجتماعی و استراتژی به کارگیری این دو دانش»دهم اسفندماه به میزبانی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار شد.

در این رویداد که به صورت آنلاین و همچنین به صورت محدود به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، در بخش گفت‌وگو، ، چگونگی استفاده از دانش مسوولیت اجتماعی در جهت انتقال پیام بررسی شده و اهداف آن به منظور انتقال تجربه و تعامل احصا شد.