جامع خبر(جامع نیوز):مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از گسترش روزها و ساعات پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران خبر داد.   به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، قربانعلی قمی ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای بهبود و ارتقای خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر درخواست […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران از گسترش روزها و ساعات پاسخگویی سامانه ارتباط مردمی ۲۰۲۱ مخابرات منطقه تهران خبر داد.

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، قربانعلی قمی ضمن بیان این مطلب افزود: در راستای بهبود و ارتقای خدمات به مشتریان و رسیدگی و پیگیری بهتر درخواست های شهروندان، واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ از ابتدای سال جدید در دو شیفت صبح و عصر، پاسخگوی تماس های مشتریان مخابرات تهران می باشد.

 

قمی افزود: پاسخگویان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ اداره کل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران، در تمام روزهای کاری اداری و همچنین پنج شنبه و جمعه ها و حتی در تعطیلات رسمی، آماده پاسخگویی به مردم شریف تهران بزرگ و شهرستان های استان تهران می باشند.

 

مدیرکل روابط عمومی مخابرات منطقه تهران در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه پاسخگویان واحد ارتباط مردمی مخابرات منطقه تهران در ایام نوروز با شماره تلفن ۲۰۲۱ به شهروندان استان تهران پاسخ می دهند، تصریح کرد: در راستای ایجاد ارتباطی فراگیر و پایدار برای مشتریان در ایام نوروز ۱۴۰۰، تصمیم گرفته شد کارشناسان واحد ارتباط مردمی ۲۰۲۱ با حضور مستمر در محل کار خود به ویژه در ایام تعطیلات نوروز، آماده پاسخگویی به پرسش ها و ثبت درخواست ها، شکایات، انتقادات و پیشنهادات شهروندان باشند.

 

قمی افزود: مشترکین مخابرات استان تهران می توانند همه روزه از ساعت ۸ الی ۲۲ از طریق تماس با شماره تلفن ۲۰۲۱ داخلی ۸ ، سوالات و مشکلات خود در زمینه خدمات مخابرات منطقه تهران به استثنای امور مربوط به تلفن همراه را با کارشناسان پاسخگوی این واحد مطرح کنند