مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با بیان دغدغه های محیط زیستی این بانک، عنوان کرد: نگاه ویژه به حوزه محیط زیست و همراهی با خواست مخاطبین بانک، عامل اصلی طراحی کمپینی به نام “پیک زمین” در حوزه محیط زیست شد. به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد […]

مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین با بیان دغدغه های محیط زیستی این بانک، عنوان کرد: نگاه ویژه به حوزه محیط زیست و همراهی با خواست مخاطبین بانک، عامل اصلی طراحی کمپینی به نام “پیک زمین” در حوزه محیط زیست شد.

به گزارش جامع خبر(جامع نیوز)به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سید محمد حسین استاد، با اشاره به کمپین محیط زیستی بانک ایران زمین به نام “پیک زمین” که از اسفند سال ۱۳۹۹ همزمان با روز درختکاری آغاز شده است، گفت: بانک ایران زمین از سال ۱۳۹۵ مسئولیت اجتماعی خود را در حوزه محیط زیست تعریف کرده و در این سالها سعی کرده با آگاهی رسانی و انجام اقداماتی در این حوزه، مسئولیت اجتماعی بانک را اجرا کند.

استاد نقش موسسات مالی و بانکها را در حوزه محیط زیست مهم ارزیابی کرد و گفت: بانکها به صورت مستقیم و غیر مستقیم در حوزه محیط زیست تاثیر زیادی داشته اند. بانکها جزو اولین سازمانهایی هستند که هم خود به رعایت مسائل زیست محیطی می پردازند و هم مخاطبین و مشتریان خود را به این موضوع سوق دادند