جامع خبر(جامع نیوز): ۲۹امین کنفرانس مهندسی برق ایران، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، از ۲۸ تا ۳۰ اردبیهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. ایرانسل در این کنفرانس، به انتقال تجربیات خود دربارۀ پیشتازی در زمینه‌هایی همچون راه‌اندازی ۵G و مطالعات ۶G می‌پردازد. 🔸 دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت، در […]

جامع خبر(جامع نیوز): ۲۹امین کنفرانس مهندسی برق ایران، با مشارکت و حضور ایرانسل به عنوان حامی اصلی، از ۲۸ تا ۳۰ اردبیهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. ایرانسل در این کنفرانس، به انتقال تجربیات خود دربارۀ پیشتازی در زمینه‌هایی همچون راه‌اندازی ۵G و مطالعات ۶G می‌پردازد.
🔸 دکتر بیژن عباسی‌آرند مدیرعامل ایرانسل، پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت، در اختتامیۀ این کنفرانس، با موضوع «تحول دیجیتال؛ دروازه‌ای به آیندۀ تمام دیجیتال» سخنرانی می‌کند.
🔸 ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ خدمات ۵G در ایران، با هدف شناسایی و تشویق ایده‌های نوآورانه در صنعت برق و مخابرات، بحث و تبادل نظر و انتقال تجربیات در زمینۀ ارائۀ خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین تلفن‌همراه مانند خدمات ۵G و مطالعات در زمینۀ فناوری ۶G، ارائۀ خدمات زندگی هوشمند مبتنی بر فناوری IoT، تجربه‌های راه‌اندازی مرکز نوآوری ایرانسل و فعالیت در زمینۀ نوآوری، تحقیق و توسعه و آموزش و نیز ارائۀ مزیت‌ها و توانمندی‌های خود برای جذب نخبگان دانشگاهی، در این کنفرانس حضور دارد.