جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با صدور پیامی از مردم همیشه همراه جزیره کیش خواست تا با حضور در پای صندوق های رای نقش خود را در تقویت انسجام و وفاق ملی به شایستگی ایفا کنند. به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با صدور پیامی از مردم همیشه همراه جزیره کیش خواست تا با حضور در پای صندوق های رای نقش خود را در تقویت انسجام و وفاق ملی به شایستگی ایفا کنند.

به گزارش جامع خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش ، جعفرآهنگران رییس هیات مدیره و مدیر عامل این سازمان در پیام خود ، انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نماد بارزی از مردم سالاری دینی و مشارکت آگاهانه در تعیین سرنوشت خود و تقویت انسجام و وفاق ملی عنوان کرده و اظهار داشته است: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ، میعادگاهی برای تجلی همدلی ایرانیانی است که باعشق به اعتلای نام ایران درجهان ، پیشرفت و تدبیر در رشد پایدار وتقویت سرمایه اجتماعی کشور پای صندوق های رای حاضر می شوند.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش تصریح کرد: یقین دارم که ایرانیان سرافراز و ساکنان و ساحل نشینان جزیره کیش نگین خلیج فارس در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و تاکید دولت تدبیر امید با مشارکتی فعال و موثر در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا ، حماسه ای شگفت خلق کرده و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین المللی تحکیم می بخشند.

وی با تقدیر از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در جزیره کیش برای اهتمام ویژه ای که نسبت به برگزاری این رویداد سرنوشت ساز ملی با رعایت استانداردهای اجرایی و ضوابط بهداشتی مبذول می دارند، گفت: به نوبه خود از اقشار مختلف ساکنان فهیم و متعهد جزیره کیش، صاحبان صنوف و تشکل ها و جوانان به ویژه رای اولی ها و گردشگران خوش ذوق جزیره کیش دعوت می کنم تا با حضور گسترده پای صندوق های رای، ضمن اعلام حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و عظمت کشور عزیزمان را به جهانیان نشان داده و موجبات یاس و نا امیدی دشمنان را فراهم آورند.

آهنگران اظهار داشت: یقین دارم که کیش عزیز به عنوان نمادی از حکمروائی موثر محلی در تحقق “کیش برای همه” در تمامی صحنه های سیاسی حضور فعال داشته و نقش برجسته خود را در الگو سازی ایفا خواهد کرد.

جعفر آهنگران با ابراز امیدواری از همراهی همدلانه ساکنان کیش در برگزاری انتخاباتی پر شور و شعور در جزیره کیش از پروردگار متعال سربلندی و عزت روز افزون ایران عزیز و تمامی هموطنان را مسئلت کرد.