جامع خبر(جامع نیوز):هنرمندان طراح ۳ روز فرصت دارند در قالب تصویر و صوت دست به تولید محتوای عاشورایی بزنند و در ماراتن تولید محتوای عاشورایی شرکت کنند. ۳ روز فرصت برای تولید محتوای عاشورایی برای فضای مجازی ماراتن تولید محتوای عاشورایی با عنوان «عاشورا؛ معرفت، زندگی» در موضوعات «روایت‌گری واقعه عاشورا»، «خانواده حسینی»، «امر به […]

جامع خبر(جامع نیوز):هنرمندان طراح ۳ روز فرصت دارند در قالب تصویر و صوت دست به تولید محتوای عاشورایی بزنند و در ماراتن تولید محتوای عاشورایی شرکت کنند.

۳ روز فرصت برای تولید محتوای عاشورایی برای فضای مجازی

ماراتن تولید محتوای عاشورایی با عنوان «عاشورا؛ معرفت، زندگی» در موضوعات «روایت‌گری واقعه عاشورا»، «خانواده حسینی»، «امر به معروف و نهی از منکر»، «صبر و عزت حسینی» و «احادیث امام حسین(ع)» برگزار می‌شود.

محور تولید آثار عاشورایی در این ماراتن تصویر و صوت است که در بخش تصویر علاقه‌مندان می‌توانند به طراحی پوستر و اینفوگرافی با اولویت طراحی برای استوری و پروفایل اقدام کنند. در بخش صوت و ویدئو نیز تولید آثار پادکست، نماهنگ، انیمیشن و موشن‌گرافی با اولویت استفاده در صفحات شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها مدنظر است.

طراحان علاقه‌مند فقط سه روز برای ارسال آثار خود فرصت دارند و می‌توانند آثارشان را از فردا چهارشنبه ۲۰ مردادماه تا جمعه ۲۲ مردادماه به نشانی www.platzaar.ir ارسال کنند و ۲۰ کمک هزینه سفر به عتبات عالیات نصیب بهترین طرح‌های ارسالی خواهد شد.