جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امکان فعال‌سازی بسته‌های اینترنت، از طریق کیف پول دیجیتال را علاوه بر اندرویدی‌ها، برای کاربران iOS هم فراهم کرد. مشترکان می‌توانند با خرید بستۀ اینترنت از این طریق، در قرعه‌کشی پژو ۲۰۷ نیز شرکت کنند. مشترکان می‌توانند با مراجعه به بخش کیف پول دیجیتال در اپلیکیشن […]

جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، امکان فعال‌سازی بسته‌های اینترنت، از طریق کیف پول دیجیتال را علاوه بر اندرویدی‌ها، برای کاربران iOS هم فراهم کرد. مشترکان می‌توانند با خرید بستۀ اینترنت از این طریق، در قرعه‌کشی پژو ۲۰۷ نیز شرکت کنند.
مشترکان می‌توانند با مراجعه به بخش کیف پول دیجیتال در اپلیکیشن «ایرانسل من» و یا شماره‌گیری کد دستوری #۱*۶* ، کیف پول دیجیتال را شارژ کنند و پس از نخستین بار شارژ حداقل ۱۰هزار تومانی کیف پول دیجیتال، ۲ گیگابایت اینترنت هدیه دریافت کنند.
به ازای هر بار شارژ کیف پول دیجیتال، تا ۲۵ درصد مبلغ شارژ، به عنوان هدیه به حساب مشترک افزوده خواهد شد. امکان استفاده از این شارژ، برای پیامک، اینترنت و تماس صوتی وجود دارد.
ایرانسل، به‌عنوان نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G در ایران، با ارائه زیرساخت‌های امن و پیشرفته و با تکیه بر تعداد پرشمار مشترکان خود، نقش مؤثری در افزایش کاربران کیف‌پول دیجیتال و افزایش استفاده از خدمات آنلاین و دیجیتال متصل به آن ایفا می‌کند.