جامع خبر(جامع نیوز) : محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه پزشکان در راه مقابله با بیماری کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند گفت: شهرداری منطقه ۵ وظیفه خود می داند که تلاش های این عزیزان را ارج نهد و در این راستا از بیمارستان های سطح منطقه تقدیر شد. به گزارش جامع خبر […]

جامع خبر(جامع نیوز) : محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه پزشکان در راه مقابله با بیماری کرونا از هیچ کوششی دریغ نکردند گفت: شهرداری منطقه ۵ وظیفه خود می داند که تلاش های این عزیزان را ارج نهد و در این راستا از بیمارستان های سطح منطقه تقدیر شد.

به گزارش جامع خبر ازروابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ با تبریک روز پزشک به مدافعان سلامت گفت: در مدت طولانی اخیر که شاهد شیوع بیماری کرونا بودیم پزشکان با جانفشانی در خط مقدم مقابله با بیماری کرونا بودند و بدون هیچ چشمداشتی و با وجود خستگی شدید و در معرض بیماری قرار داشتن در راه دفاع از سلامت مردم اقدام کردند.
وی افزود: شهرداری منطقه ۵ وظیفه خود می داند که تلاش های این عزیزان را ارج نهد و در این راستا از بیمارستان های سطح منطقه تقدیر شد.
کلهری با بیان اینکه تمامی امکانات شهرداری در اختیار جامعه سلامت برای مقابله با بیماری کرونا است تاکید کرد: در مدت اخیر اقدامات زیادی برای کاهش شیوع این بیماری صورت گرفته است که دو اقدام مهم یکی در اختیار گذاشتن سوله هایی برای واکسیناسیون و همچنین راه اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی و تجمعی در منطقه ۵ و دیگری مرکز تزریق داروی رمیدسیور به صورت نوبت دهی اینترنتی و بدون صرف وقت در منطقه است.
شهردار منطقه ۵ تاکید کرد: همچنین نقاشی دیواری مدافعان سلامت که طرح ابتکاری این منطقه است نیز در یکی از معابر کلیدی منطقه نصب شده تا به نوعی زحمات این عزیزان بار دیگر به جامعه گوشزد شود.