جامع خبر(جامع نیوز):دبیرکارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران ایران، معتقد است که دوره اخیر سندیکای بیمه‌گران یکی از بهترین دوران‌های این سندیکا است چراکه ارتباط با نهادهای ناظر و سازمان‌های دولتی بسیار قوی‌تر شده و مصوبات کارگروه‌ها جدی‌تر پیگیری می‌شود. به گزارش جامع خبر و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، “محمد […]

جامع خبر(جامع نیوز):دبیرکارگروه بیمه های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران ایران، معتقد است که دوره اخیر سندیکای بیمه‌گران یکی از بهترین دوران‌های این سندیکا است چراکه ارتباط با نهادهای ناظر و سازمان‌های دولتی بسیار قوی‌تر شده و مصوبات کارگروه‌ها جدی‌تر پیگیری می‌شود.

به گزارش جامع خبر و به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، “محمد باباکردی” گفت: درگذشته، بسیاری از جلسات سندیکای بیمه‌گران بصورت منظم و با حضور حداکثری اعضا برگزار نمی‌شد، زیرا معتقد بودند که از مصوبات کارگروه‌ها نتیجه‌ای نمی‌گیرند.
وی، اذعان داشت که درحال حاضر با تغییراتی که در دوسال اخیر در سندیکای بیمه‌گران بوجود آمد جلسات کارگروه‌ها بسیار منظم و منسجم شده ،بطوریکه هرجلسه باید مصوباتی داشته باشد و دبیران کارگروه‌ها هم صورت جلسات را دقیق‌تر تحویل می دهند.

باباکردی، درخصوص فعالیت های انجام شده در کارگروه بیمه‌های مهندسی و انرژی سندیکای بیمه‌گران به فعالیت بر روی وردینگ بیمه‌نامه‌های مهندسی و انرژی اشاره کرد و افزود:درکارگروه برروی شرایط پوشش بیمه‌های مهندسی کارهایی انجام گرفت و درمورد مناقصات بزرگ، اعضای کارگروه همگرا شده اند تا درخواست‌های غیرفنی بیمه‌گذاران مورد قبول واقع نشود.