جامع خبر(جامع نیوز):در راستای تسهیل در عملیات بانکی هموطنان، امکان انتقال کارت به کارت از مبدا بانکها از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل مهیا شد. به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: انتقال کارت به کارت از مبدا بانک های سپه، تجارت، اقتصاد نوین، دی، انصار، صنعت و معدن، حکمت ایرانیان، کوثر […]

جامع خبر(جامع نیوز):در راستای تسهیل در عملیات بانکی هموطنان، امکان انتقال کارت به کارت از مبدا بانکها از طریق نرم افزار فام موسسه اعتباری ملل مهیا شد.

به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: انتقال کارت به کارت از مبدا بانک های سپه، تجارت، اقتصاد نوین، دی، انصار، صنعت و معدن، حکمت ایرانیان، کوثر و مهر اقتصاد به کلیه بانک ها از طریق نرم افزار فام فراهم شده است و پیش از این نیز مشتریان بانک های آینده ، ایران زمین ، سامان ،سینا ،ملت و ملل می توانستند از طریق نرم افزار فام نسبت به انتقال وجه اقدام نمایند.
این گزارش می افزاید امکان تولید و استفاده از رمز دوم پویا ، امکان چاپ و اشتراک‌گذاری رسید انتقال وجه ، امکان افزودن به یادآور ها از جمله امکاناتی است که در بخش کارت به کارت نرم افزار فام برای مشتریان محترم فراهم آمده است.
گفتنی است در نرم افزار فام امکاناتی از قبیل پرداخت قبوض، خرید شارژ، خرید بسته اینترنت برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و رایتل خرید بسته های اینترنتی برای سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری، فیلتر بسته ها بر اساس دوره‌های زمانی خرید بسته اینترنت برای مخاطبین و پرداخت با کلیه کارت های شتابی نیز وجود دارد.
بنابر این گزارش : موسسه اعتباری ملل در نظر دارد نسبت به راه اندازی انتقال کارت به کارت سایر بانکها در نرم افزار فام نیز اقدام نماید.