جامع خبر(جامع نیوز): مدیر عامل بانک سپه در آیین تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدا با تاکید بر نصب العین قرار دادن صفات و ویژگی‌های امامین انقلاب در رویکردها و رفتار فردی و سازمانی کارکنان گفت: امروز همه مدیران بانک سپه در این مکان مقدس هم قسم می‌شویم تا نخستین بانک ایرانی را […]

جامع خبر(جامع نیوز): مدیر عامل بانک سپه در آیین تجدید میثاق با آرمانهای امام خمینی(ره) و شهدا با تاکید بر نصب العین قرار دادن صفات و ویژگی‌های امامین انقلاب در رویکردها و رفتار فردی و سازمانی کارکنان گفت: امروز همه مدیران بانک سپه در این مکان مقدس هم قسم می‌شویم تا نخستین بانک ایرانی را در تراز انقلاب اسلامی قرار دهیم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه؛ دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل جدید بانک سپه به همراه اعضای هیئت‌مدیره و مدیران ارشد این بانک با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمانهای معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
بر اساس این گزارش مدیران ارشد بانک سپه با اهدای تاج گل و قرائت زیارت‌نامه حضرت امام (ره) یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و به روح پر فتوح امام راحل درود و صلوات فرستادند.
دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در حاشیه این مراسم با اشاره به ابعاد و ویژگی‌های شخصیتی امام خمینی ( ره ) زهد و ساده زیستی را از صفات بارز آن حضرت دانست و گفت: عامل موفقیت و بزرگی حضرت امام(ره) خدامحوری و ایمان به وعده‌های الهی بود.
وی افزود : اطمینان به کمک و یاری خداوند، توسل به ائمه معصومین، استعانت از روح بلند امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر تنها راه عبور از گذرگاه‌های پرخطر زندگی است.
مدیر عامل بانک سپه خاطر نشان کرد: امام راحل (ره) بی‌اعتنا به تجملات و قدرت مادی بودند و ارتباط قلبی ایشان با خداوند متعال باعث شد فرمایشات ایشان پس از گذشت ۳۲ سال از رحلتشان نسخه شفا و حل مسائل و مشکلات امروز ما باشد.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه خداوند متعال همواره یاور مجاهدان راه خویش است و ما اگر خودمان را در راه خدا قرار دهیم هرچه قدر فشار از ناحیه دشمنان داخلی و خارجی ایجاد شود نخواهیم شکست تصریح کرد: ما و آحاد مسئولان باید ابتدا از خودمان شروع کنیم و بیشتر از سایرین از منافع مردم مراقبت کنیم.
دکتر ابراهیمی خطاب به مدیران ارشد بانک سپه بر ضرورت کار برای خدا در جهت خدمت به مردم با روحیه بسیجی و انقلابی تأکید و خاطرنشان کرد: در بانک سپه با مشکلات زیاد و مسیر پر پیچ و خمی روبه‌رو هستیم و لازمه موفقیت در این مسیر حرکت در راه رضای خداوند متعال و در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب ، کاهش فاصله مدیران با سایر کارکنان، توجه به بیت‌المال ، پرهیز از تجملات و حفظ ارتباط با مردم در کنار مسئولیت‌پذیری و کار و تلاش مضاعف است.
وی افزود: کارهای بزرگ و ماندگار توسط انسان‌های بزرگ و با تقوی انجام می‌شود و امروز مدیران بانک سپه در این مکان مقدس میثاق می‌بندند که به فضل الهی و با تاسی به آموزه های امامین انقلاب اسلامی ؛ همت ،همدلی و همکاری برای خدمت صادقانه و توقف ناپذیر به مردم را سرلوحه کارخود قرار دهند و بانک سپه را به بانکی در شأن و تراز انقلاب اسلامی تبدیل کنند.
دکتر ابراهیمی در پایان از مجاهدت ها و تلاشهای مومنانه و مجاهدانه مدیران جهادگر بانک سپه خصوصاً محمدکاظم چقازردی مدیرعامل پیشین قدردانی و سپس با همراهی مدیران ارشد بانک با حضور در مزار شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.