جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد غدیر نی ریز از مدیران و کارکنان پرتلاش این شرکت که با صلابت و سخت‌کوشی در صحنه کسب و کار حضور داشتند و به نحو شایسته‌ای به ارائه خدمات در جبهه تولید پرداختند ‌تشکر و قدردانی کرد. به نقل […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد غدیر نی ریز از مدیران و کارکنان پرتلاش این شرکت که با صلابت و سخت‌کوشی در صحنه کسب و کار حضور داشتند و به نحو شایسته‌ای به ارائه خدمات در جبهه تولید پرداختند ‌تشکر و قدردانی کرد.

به نقل از دنیای معدن، محسن مصطفی پور گفت: بر خود واجب میدانم از تلاش های مدیران عامل پیشین که در سال مالی گذشته کوشش و مدیریت نمودند نیز سپاسگزاری نمایم.

مدیرعامل مجتمع فولاد نی ریز همچنین سال گذشته را با وجود همه فراز و فرود ها سالی نسبتا خوب برای فولاد غدیر نی ریز عنوان کرد.

وی گفت: شرکت توانست طی سال گذشته و در سال جاری، جایگاه خود را در میان شرکت‌های تولید کننده آهن اسفنجی به رتبه ۱۰ ارتقا دهد که همه این موفقیت‌ها مرهون تلاش مدیران، همکاران و حمایت سهامداران مجموعه است.

مصطفی پور ضمن ارائه خلاصه‌ای از عملکرد هیات‌مدیره این شرکت در سال گذشته؛ شفافیت مالی، شفافیت فرآیندهای خرید و فروش، تسریع در اجرای پروژه های گندله سازی و زیرساختی، انتقال آب، بهره برداری از کارخانه فولاد سازی، همچنین تبیین یک پیوست محیط زیستی و مسوولیت اجتماعی را از برنامه‌های سال جدید قلمداد کرد.

وی افزود: امیدواریم با حسن ظن سهامداران محترم و به جهت توسعه اقدامات شرکت با گزارش‌های توجیهی و موارد مربوط به افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مطالبات حال شده سهامداران افزایش سرمایه شرکت عملیاتی شود که بر همین اساس مجمع مصوب کرد با بررسی گزارش توجیهی بازرس قانونی ظرف دو هفته آینده مجمع عمومی فوق العاده برای انجام افزایش سرمایه مجتمع فولاد غدیر نی ریز برگزار گردد.