جامع خبر(جامع نیوز):همراه اول برای پنجمین سال پیاپی، موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد. به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، صبح روز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰، با حضور سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق […]

جامع خبر(جامع نیوز):همراه اول برای پنجمین سال پیاپی، موفق به دریافت تندیس زرین جایزه ملی مدیریت مالی ایران شد.

به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دوازدهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران، صبح روز سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰، با حضور سید شمس الدین حسینی، رئیس کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، هادی قوامی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد و أمور دارایی و جمعی از مسؤولان کشوری، مدیران شرکت ها و اساتید دانشگاه در مرکز همایش های بین المللی اجلاس سران، برگزار شد.

در این دوره با اعلام نتایج ارزیابی ها توسط کمیته داوران، «همراه اول» با توجه به شفافیت مالی برای پنجمین بار پیاپی حائز امتیاز لازم برای دریافت تندیس زرین، بالاترین سطح جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه به شرکت های حائز رتبه به صورت سالانه اعطا می شود.

در این دوره که فقط شش بنگاه اقتصادی موفق شدند در سطح تندیس حضور یابند، همراه اول بر جایگاه نخست در میان آن ها ایستاد. همراه اول تنها بنگاه اقتصادی ارتباطی کشور است که موفق به دریافت تندیس زرین این جایزه شد.

جایزه ملی مدیریت مالی ایران که از سال ۱۳۸۹ هرساله برگزار می شود، بسترساز بهبود و ارتقای سطح مدیریت مالی و اقتصادی در شرکت ها و سازمان های شرکت کننده است.

حمایت مدیریت مالی حرفه ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت ها و سازمان ها، تشویق و ترغیب شرکت ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه ای شرکت ها و سازمان های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان برای دستیابی به اهداف استراتژیک، معرفی و قدردانی از شرکت ها و سازمان های برتر در شاخص های مالی و اقتصادی، فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی از جمله اهداف برگزاری این جایزه عنوان شده است.