جامع خبر(جامع نیوز):مراسم گرامیداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس با حضور مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد. به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس مراسمی با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، دکتر گودرز علی […]

جامع خبر(جامع نیوز):مراسم گرامیداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس با حضور مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق قرض الحسنه شاهد، ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت مقام خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس مراسمی با حضور دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره، دکتر گودرز علی بخشی مشاور مدیرعامل و مهندس غلامحسین مرادی مدیر اداری و منابع انسانی صندوق قرض الحسنه شاهد برای پاسداشت تلاش ها و اقدامات مهندسین شاغل در دفتر مرکزی صندوق برگزار شد.

در این مراسم دکتر کریمی ضمن گرامیداشت مقام مهندس برجسته ایرانی خواجه نصیرالدین طوسی که از مفاخر علمی سرزمین کهن ایران به شمار می رود، سالروز گرامیداشت مقام مهندس را به تمام مهندسین پر تلاش کشور به ویژه مهندسین شاغل در صندوق تبریک و تهنیت گفت.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد با تاکید بر نقش مهم مهندسین در بخش های مختلف کشور، گفت: تلاش ها و اقدامات مهندسین نقطه اتکاء کشور در مسیر رشد و توسعه است به همین دلیل این قشر از جامعه علمی، فنی کشور عزیزمان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند تا به یاری خداوند شاهد پیشرفت روز افزون ایران اسلامی در حوزه های مختلف فنی باشیم.

دکتر کریمی در راستای مسولیت اجتماعی صندوق و جلب رضایت حداکثری جامعه معزز و معظم شاهد و ایثارگر گفت: باید از وجود نیروهای متخصص و متعهد در واحد فناوری اطلاعات، با تشکیل کارگروه ویژه جهت رصد مهمترین اخبار در بانکداری الکترونیکی و پیاده سازی کارآمدترین آنها بهره گرفت تا با ارائه خدمات در سریعترین و با کیفیت ترین روش به عنوان خادمین این قشر از جامعه بزرگ و عزیز ایران خدمتگذاران خوبی باشیم.

پس از سخنرانی مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، دکتر علی بخشی روز مهندس را یادآور تلاش های مهندسین زحمتکشی عنوان داشت که بسیاری از پیشرفت های کنونی کشور مرهون مجاهدت های آنها است و این روز را به مهندسین شاغل در صندوق قرض الحسنه شاهد تبریک گفت.

در ادامه این نشست، حاضرین جلسه مشکلات کاری خود را به سمع و نظر مدیرعامل رسانده و پیشنهاداتی را در راستای بهبود فرآیند خدمات رسانی به جامعه هدف مطرح کردند.

در پایان دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد با اهداء گل از زحمات مهندسین شاغل در دفتر مرکزی صندوق تقدیر به عمل آورد