جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر لزوم خدمت رسانی مطلوب بیمه ای به هموطنان گرامی، از اجرای طرح سراسری ارائه خدمات بیمه ایران به مسافران نوروزی و بیمه گذاران با عنوان «طرح بهاران بیمه ایران» خبر داد. ;به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در سخنانی پیشاپیش فرا رسیدن سال نو […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل بیمه ایران با تاکید بر لزوم خدمت رسانی مطلوب بیمه ای به هموطنان گرامی، از اجرای طرح سراسری ارائه خدمات بیمه ایران به مسافران نوروزی و بیمه گذاران با عنوان «طرح بهاران بیمه ایران» خبر داد.
;به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، حسن شریفی در سخنانی پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و میلاد با سعادت منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر(عج) را به عموم هموطنان تبریک و تهنیت گفت و اظهار داشت : با توجه به تجمع ریسک در ایام نوروز نیازمند توسعه و گسترش خدمات بیمه ای در این ایام هستیم و تلاش می کنیم در کنار سایر نهادها به نحو شایسته تری خدمات خود را ارائه نماییم تا منجر به رضایت هموطنان گرامی شود.

مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران با تشریح برنامه ها و طرح های ویژه ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، از جمله طرح صدور بیمه نامه حوادث نوروزی خانواده اضافه کرد: این طرح ها همسو با سیاستهای کلان شرکت مبنی بر تداوم حضور بیمه ایران برای پاسخگویی به سوالات و نیاز های بیمه ای، رسیدگی و پرداخت با کیفیت خسارت در حداقل زمان ممکن و صدور و تمدید بیمه نامه ها در ایام تعطیلات عید است تا بیمه گذاران با آرامش و پوشش بیمه ای مناسب سال نو را آغاز کنند.

شریفی در ادامه افزود: پرداخت خسارت در مراکز استان ها و در برخی شعب منتخب به شرح زیر نیز برقرار خواهد شد:

* تهران: شعبه های فاطمی،;بعثت، ممتاز غرب، ممتاز شرق‏‏، شعبه تخصصی دیات، اسلامشهر‏، ورامین و شهریار،

* خراسان رضوی: شعبه های قوچان، سبزوار‌‏، تربت حیدریه‌‏،;نیشابور و کاشمر ؛

* گیلان: شعبه لاهیجان؛

* اصفهان: شعبه کاشان؛

* مازندران: شعبه های آمل، قائمشهر، چالوس‌‏ و بابلسر؛

* فارس: شعبه های آباده‏‏‏‏‏،کازرون، داراب‏‏ و جهرم؛

* آذربایجان غربی: شعبه خوی و مهاباد؛

* خوزستان: شعبه های دزفول‌‏ و بهبهان؛

* سمنان: شعبه شاهرود؛

* کرمان: شعبه سیرجان وجیرفت؛

* بوشهر: شعبه های گناوه وکنگان؛

* کرمانشاه: شعبه قصر شیرین؛

* لرستان: شعبه بروجرد؛

* چهار محال و بختیاری: شعبه بروجن؛

* سیستان و بلوچستان: شعبه های زابل وایرانشهر؛

* یزد: شعبه اردکان؛

* گلستان: شعبه گنبد

همچنین;تیم های خسارت سیار در سطح تهران بزرگ در نقاط مختلف شهر و همچنین مبادی ورودی و خروجی تهران با هماهنگی پلیس راهور مستقر شده و مطابق زمان بندی از ساعت ۸ لغایت ۱۳ درصورت بروز و اعلام حوادث رانندگی در محل تصادف حضور یافته و نسبت به پرداخت خسارت زیان دیدگان اقدام خواهند کرد.

مدیر عامل بیمه ایران در پایان از هموطنان خواست;تا در فرصت باقی مانده، از طرح های ویژه نوروزی این شرکت برای تهیه بیمه مناسب استفاده کنند تا در صورت بروز حادثه متضرر نشوند