جامع خبر(جامع نیوز)؛مدیرعامل بانک شهر در پیامی روز شهردار را به شهرداران سراسر کشور تبریک گفت و خدمت صادقانه به مردم را محور کار شهرداران و شهرداری ها برشمرد. ;به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است: بالندگی و شکوفایی سرزمین عزیزمان ایران اسلامی پیوسته با عزم و […]

جامع خبر(جامع نیوز)؛مدیرعامل بانک شهر در پیامی روز شهردار را به شهرداران سراسر کشور تبریک گفت و خدمت صادقانه به مردم را محور کار شهرداران و شهرداری ها برشمرد.

;به نقل از روابط عمومی بانک شهر، متن پیام سیدمحمدمهدی احمدی به شرح زیر است:
بالندگی و شکوفایی سرزمین عزیزمان ایران اسلامی پیوسته با عزم و پشتکار تمامی خادمان و تلاشگران حوزه مدیریت شهری به ویژه شهرداران امین، قابل اعتماد، پاکدامن، متدین و با کفایت در خدمت صادقانه به مردم و کار برای آنها همراه بوده است.
روح خدمتگزاری و اخلاص در برنامه ریزی، مدیریت و ارائه خدمات نوین و متنوع شهری از سوی شهرداران ‌ها و مدیران اجتماعی و شهری توانسته شاخصه های کیفیت زندگی هم میهنان عزیزمان را بهبود و با بسط و گسترش روحیه شادابی، امیدواری، اعتماد اجتماعی و تلاش در جهت زیبا سازی سیما و منظر شهری، سطح خوشبختی شهروندان را ارتقا بخشیده و رضایتمندی همگانی را فراهم و در ایجاد توسعه پایدار شهری نقش مهمی را ایفا کند.
اینجانب ۲۵ اسفند، روزشهردار، که تداعی کارآمدی و تلاش های ارزنده‌ و صادقانه شهرداران در خدمت به مردم و اهتمام سازنده آنان در ایجاد همفکری و انسجام در عرصه مدیریت شهری را صمیمانه تبریک می‌گویم و از پروردگار متعال برای خدمتگزاران و تلاشگران میهن عزیز و سرفرازمان، توفیق و عزت روز افزون آرزومندم.
امیدوارم با هم‌افزایی بیش از پیش، تعامل دو سویه و تقویت همکاری مؤثر شهرداری¬ها و بانک شهر به عنوان بانک یاور شهرداری ها، بتوانیم در ایجاد رشد و توسعه اقتصادی و شهری موفق بوده و شاهد ارتقای خدمت¬رسانی به شهروندان و هم وطنان عزیز باشیم.

سید محمد مهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیأت مدیره