جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل بانک توسعه تعاون مدل های نوین تامین مالی را از سوی شرکت واسپاری توسعه تعاون قابل ارائه دانست. به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،;حجت اله مهدیان;مدیر عامل بانک توسعه تعاون درجلسه مجمع سالیانه;شرکت واسپاری توسعه تعاون اظهار داشت: صنعت لیزینگ;از جمله راهکارهای تامین مالی در سطح کشور است که […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیر عامل بانک توسعه تعاون مدل های نوین تامین مالی را از سوی شرکت واسپاری توسعه تعاون قابل ارائه دانست.

به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون،;حجت اله مهدیان;مدیر عامل بانک توسعه تعاون درجلسه مجمع سالیانه;شرکت واسپاری توسعه تعاون اظهار داشت: صنعت لیزینگ;از جمله راهکارهای تامین مالی در سطح کشور است که در کنار شبکه بانکی و تحت نظارت بانک مرکزی مشغول به فعالیت است و طی دو دهه اخیر سهمی از تامین مالی را بر عهده داشته است.
وی افزود:شرکت واسپاری توسعه تعاون نیز به منظور تامین مالی واحدهای تعاونی و تولیدی و تکمیل زنجیره ارزش بخش تعاون وارد فعالیت شده و با داشتن چشم‌انداز، اهداف و ارزش‌های مشخص شده، در بازار تعاونی‌ها به ایفای نقش می‌پردازد.
مهدیان گفت: گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت نشان دهنده;صورت های مالی شفاف و واجد استانداردهای حسابداری شرکت در دوره زمانی یکساله منتهی به پایان آذر ماه سال جاری است و با برنامه های راهبردی تدوین، شرکت در فرآیندها و عملیات نیز به سمت و سوی توسعه فعالیت گام برمی‌دارد.
سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: شرکت در تحلیل وضعیت خود و ترسیم چشم انداز پیش رو نیاز است مقایسه ای عمودی و افقی داشته باشد، به گونه ای که شرایط خود را با سایر رقبای بازار و نیز وضعیت خود را با دوره های زمانی پیشین مقایسه نموده و روندی رو به رشد اتخاذ نماید.
وی افزود: شرکت با ارتقای سطح سایت اطلاع رسانی و بکارگیری روش های نوین تبلیغات می تواند در شناسایی خدمات برای جامعه هدف و عموم متقاضیان مثمر ثمر واقع گردد.
امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: حجم فعالیت شرکت در دوره زمانی مورد بررسی ۳۱ درصد افزایش داشته است و شرکت واسپاری مطابق تکالیف مجمع با اجرای برنامه های کارآمد باید به اهداف مشخص دست پیدا نماید.
محمد جعفر ایرانی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بازار تولید و مصرف قابل توجهی در بخش تعاون برای فعالیت های لیزینگ وجود دارد و در بخش مصرف؛ بازار خودرو، لوازم خانگی و در بخش تولید؛ لیزینگ ماشین آلات و دستگاه ها قابل انجام است.
حسن شریفی معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور عملیات بانکی گفت: مجامع سالیانه شرکت های تابعه بانک به صورت منظم و مطابق برنامه برگزار گردید و شرکت ها موظف هستند در تطابق با اهداف بانک و در مسیر توسعه بخش تعاون فعالیت نمایند.
در این جلسه محمد ذوالفقاری معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در امور مالی و پشتیبانی، رامین نجمی رییس اداره کل سرمایه گذاری نیز اظهاراتی در خصوص وضعیت شرکت ارائه دادند و مهرزاد عطا مدیر عامل شرکت واسپاری توسعه تعاون و صلاح الدین اسعدی رئیس و محمد رضا قربانی، علیرضا موتمنی و سید شهاب الدین پور عباسی اعضای هیات مدیره شرکت نیز مطالبی در خصوص عملکرد گذشته و برنامه های پیش رو مطرح نمودند