جامع خبر(جامع نیوز):اولین دوره همایش سراسری روسای شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۱ با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال۱۴۰۰ با هدف تبیین سیاست ها و اولویت های بانک در سال آتی و ایجاد راهکار و پیشنهادات جهت دست یابی به اهداف” با حضور مدیر، معاونین، رؤسای شعب منطقه […]

جامع خبر(جامع نیوز):اولین دوره همایش سراسری روسای شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین در سال ۱۴۰۱ با محوریت بررسی عملکرد شعب در سال۱۴۰۰ با هدف تبیین سیاست ها و اولویت های بانک در سال آتی و ایجاد راهکار و پیشنهادات جهت دست یابی به اهداف” با حضور مدیر، معاونین، رؤسای شعب منطقه برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی؛ در این جلسه سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب منطقه کیفیت نگاه و تفکر روسای شعب را به منزله یک خط مشی تأثیر پذیر در تعیین کیفیت کار در شعب بیان کرد که باعث ایجاد همدلی و اتحاد در بین همکاران می شود.

سلیم بهرامی افزود: مهمترین عامل درکسب هر موفقیتی، تدوین و مشخص کردن دقیق اهداف است. هدف گذاری مهمترین عامل حرکت و خلق آینده بوده و این اهداف هستند که مقصد و مسیر زندگی فردی و سازمانی را روشن می کنند.