جامع خبر(جامع نیوز):دکتر رضا همدانچی به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی ومدیریت برند بانک سپه معرفی شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکتر رضا همدانچی با حکم دکتر آیت اله ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی ومدیریت برند بانک سپه معرفی شد. دکتر رضا همدانچی رئیس […]
جامع خبر(جامع نیوز):دکتر رضا همدانچی به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی ومدیریت برند بانک سپه معرفی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه؛ دکتر رضا همدانچی با حکم دکتر آیت اله ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی ومدیریت برند بانک سپه معرفی شد.
دکتر رضا همدانچی رئیس جدید اداره کل روابط عمومی بانک سپه، دانشآموخته رشته جامعه شناسی وسابقه دبیر سرویس خبرگزاری فارس، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ومدیرعاملی خبرگزاری آنا ومدیر کل سیاسی خبرگزاری تسنیم را در کارنامه کاری خود دارد.
* روابط عمومی نقش مهم واثرگذاری در یکپارچگی وپیشبرد اهداف بانک سپه دارد
دکترمصطفی پرتو افکنان عضو هیئت مدیره بانک سپه در مراسم تکریم ومعارفه که صبح امروز برگزار شد اداره کل روابط عمومی را اداره ای مهم وحساس وعامل همدلی ویکپارچگی مجموعه بانک سپه دانست.
دکتر پرتو افکنان در مراسم تکریم جناب آقای محمود نکونام سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی ومعارفه دکتر رضا همدانچی رئیس جدید این اداره که با حضور جناب آقای سید علیرضا هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت وروابط عمومی وجناب آقای محمدرضا سراجیپور رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل وهیئت مدیره وکارشناسان اداره کل روابط عمومی برگزار شد، گفت: بانک سپه خصوصاً پس از طرح ملی ادغام از شرایط خاصی برخوردار است ونقش اداره کل روابط عمومی به عنوان ادارهای مهم واثرگذار در یکپارچگی وپیشبرد اهداف بانک غیر قابل انکار است.
عضو هیئت مدیره جابهجاییهای مدیریتی را امری بدیهی در سازمانها وعامل رشد مدیران دانست وخاطرنشان کرد: اداره کل روابط عمومی ادارهای پرتلاش ودارای نقش پر رنگ در فعالیتهای بانک است که با تکیه بر نیروی انسانی توانمند ومتخصص خود به خوبی از عهده مسئولیتهای محوله برآمده است.
دکتر پرتو افکنان با اشاره به اهمیت ابزارهای در اختیار این اداره کل اظهار داشت: تهیه وتنظیم اخبار ماهنامه وهفتهنامه و;قلم اعضای هیئت تحریریه در ایجاد حس تعاملی وکارآمدی وایجاد امید ونشاط در سازمان با اهمیت است.
وی به کارشناسان اداره کل روابط عمومی توصیه کرد که با خلاقیت، نوآوری وپویایی، عامل ارتقای جایگاه اداره کل روابط عمومی را فراهم آورند.
عضو هیئت مدیره با اشاره به فعالیتهای ارزشمند صورت گرفته توسط آقای محمود نکونام سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی، وی را از نیروهای خوشنام بانک برشمرد که همواره با پاکی وصداقت در مسئولیتهای خویش موفق بوده است.
دکتر پرتو افکنان سابقه فعالیت در حوزه رسانه ومطبوعات را وجه مشترک سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی ورئیس جدید این اداره دانست و;گفت: دکتر همدانچی مانند آقای نکونام از سوابق ارزشمندی در حوزه رسانه برخوردار است و;این مهم از ویژگیهای بارز وی در پیشبرد اهداف این اداره است.
جناب آقای سید علیرضا هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت وروابط عمومی نیز در این مراسم ضمن تشکر از توجه دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک ودکتر پرتو افکنان عضو هیئت مدیره به حوزه روابط عمومی، خاطرنشان کرد: اقدامات مهمی در دوران سرپرستی آقای نکونام در اداره کل روابط عمومی انجام شده که شایسته تقدیر وتشکر است.
وی ضمن خوش آمدگویی به دکتر همدانچی، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
جناب آقای محمدرضا سراجیپور رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل وهیئت مدیره نیز در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به رئیس جدید اداره کل روابط عمومی، برای دکتر همدانچی آرزوی توفیق واز زحمات آقای محمود نکونام در دوران تصدی مسئولیت سرپرستی اداره کل روابط عمومی قدردانی کرد.
آقای محمود نکونام سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه به وی در دوران سرپرستی اداره کل روابط عمومی اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی دارای بهترین نیروی انسانی از نظر تخصص وتعهد است ومطمئناً با وحدت وهمدلی این اداره همچون گذشته به موفقیتهای درخشان خود ادامه خواهد داد.
آقای نکونام باتشکر از زحمات کارکنان اداره کل روابط عمومی، برای دکتر همدانچی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.
دکتر همدانچی رئیس اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم با تشکر از حسن اعتماد دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه گفت: امیدوارم با همکاری کارکنان اداره کل روابط عمومی واستفاده از تجارب موجود بتوانم با ایجاد فضایی تعاملی در پیشبرد اهداف بانک وایجاد وحدت وهمدلی در انجام رسالتهای اداره کل روابط عمومی موفق باشم