شرکت Apacer، تولید کننده پیشرو در زمینه هارد و کارت حافظه، خط تولید SDD M.2 Gen4 x4 با نام AS2280Q4U را راه اندازی کرده است. این محصول با رابط پرسرعت PCIe Gen4 x4 کاملاً با استاندارد NVMe 1.4 مطابقت دارد. همچنین با عملکرد خواندن/نوشتن متوالی با سرعت ۷۴۰۰/۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه، دو برابر سریع‌تر از […]

شرکت Apacer، تولید کننده پیشرو در زمینه هارد و کارت حافظه، خط تولید SDD M.2 Gen4 x4 با نام AS2280Q4U را راه اندازی کرده است. این محصول با رابط پرسرعت PCIe Gen4 x4 کاملاً با استاندارد NVMe 1.4 مطابقت دارد. همچنین با عملکرد خواندن/نوشتن متوالی با سرعت ۷۴۰۰/۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه، دو برابر سریع‌تر از هاردهای Gen3 و ۱۵ برابر سریع‌تر از SATA SSDبوده و به این معنی است که می توانید یک دنیا اطلاعات را در یک لحظه بارگیری کنید. این هارد توسط پره های اتلاف گرما محافظت شده که دما را تا ۳۵% کاهش داده و عملکرد را تا حد زیادی بالا می برد که در نهایت گیمرها نیازی به نگرانی در مورد کاهش عملکرد ناشی از دماهای بالاتر ندارند.دقیقاً با مشخصات PS5 مطابقت داردمحصول AS2280Q4U از فناوری D NAND Flash3 بهره می برد تا فضای ذخیره سازی قدرتمندی را در یک حجم کوچک قرار دهد. این هارد با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت در دسترس می باشد. تمام ابعاد فیزیکی و فنی دقیقاً با M.2 SSD و در نهایت نیازهای PS5 مطابقت داشته و نصب آن سریع و آسان است که آن را به یک راه حل ساده برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی اضافی در PS5 تبدیل می کند.

مکانیزم داخلی حفاظت از داده ها با ۵ سال گارانتی جهانی محصول AS2280Q4U برای ارائه تجربه ای بی عیب و نقص با سرعت بالا برای کاربران، تعدادی فناوری حفاظتی داخلی دارد. ذخیره سازی SLC، یک فناوری طراحی شده برای اطمینان از ذخیره صحیح و پایدار داده ها است. با استفاده از فناوری پیشرفته تسطیح فرسودگی (wear leveling) و عملکرد تصحیح خودکار خطا، نه تنها می تواند عمر هارد را افزایش داده و پایداری عملیاتی را بهبود بخشد، بلکه تضمین می کند که محصول پس از استفاده طولانی مدت عملکرد ثابتی خواهد داشت. این هارد دارای پنج سال گارانتی جهانی است که به گیمرها و سازندگان محتوای دیجیتالی مانند سازندگان انیمیشن، یوتیوبرها و ویرایشگرهای ویدئویی امکان می دهد تا با خیال راحت از بازی ها لذت ببرند.

شرکت Apacer، تولید کننده پیشرو در زمینه هارد و کارت حافظه، خط تولید SDD M.2 Gen4 x4 با نام AS2280Q4U را راه اندازی کرده است. این محصول با رابط پرسرعت PCIe Gen4 x4 کاملاً با استاندارد NVMe 1.4 مطابقت دارد. همچنین با عملکرد خواندن/نوشتن متوالی با سرعت ۷۴۰۰/۷۰۰۰ مگابایت بر ثانیه، دو برابر سریع‌تر از هاردهای Gen3 و ۱۵ برابر سریع‌تر از SATA SSDبوده و به این معنی است که می توانید یک دنیا اطلاعات را در یک لحظه بارگیری کنید. این هارد توسط پره های اتلاف گرما محافظت شده که دما را تا ۳۵% کاهش داده و عملکرد را تا حد زیادی بالا می برد که در نهایت گیمرها نیازی به نگرانی در مورد کاهش عملکرد ناشی از دماهای بالاتر ندارند.
دقیقاً با مشخصات PS5 مطابقت دارد
محصول AS2280Q4U از فناوری D NAND Flash3 بهره می برد تا فضای ذخیره سازی قدرتمندی را در یک حجم کوچک قرار دهد. این هارد با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱ ترابایت و ۲ ترابایت در دسترس می باشد. تمام ابعاد فیزیکی و فنی دقیقاً با M.2 SSD و در نهایت نیازهای PS5 مطابقت داشته و نصب آن سریع و آسان است که آن را به یک راه حل ساده برای به دست آوردن فضای ذخیره سازی اضافی در PS5 تبدیل می کند.
مکانیزم داخلی حفاظت از داده ها با ۵ سال گارانتی جهانی
محصول AS2280Q4U برای ارائه تجربه ای بی عیب و نقص با سرعت بالا برای کاربران، تعدادی فناوری حفاظتی داخلی دارد. ذخیره سازی SLC، یک فناوری طراحی شده برای اطمینان از ذخیره صحیح و پایدار داده ها است. با استفاده از فناوری پیشرفته تسطیح فرسودگی (wear leveling) و عملکرد تصحیح خودکار خطا، نه تنها می تواند عمر هارد را افزایش داده و پایداری عملیاتی را بهبود بخشد، بلکه تضمین می کند که محصول پس از استفاده طولانی مدت عملکرد ثابتی خواهد داشت. این هارد دارای پنج سال گارانتی جهانی است که به گیمرها و سازندگان محتوای دیجیتالی مانند سازندگان انیمیشن، یوتیوبرها و ویرایشگرهای ویدئویی امکان می دهد تا با خیال راحت از بازی ها لذت ببرند.