جامع خبر(جامع نیوز):مدیران بانک تجارت به تشریح دستاوردهای حضور این بانک در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس ۲۰۲۲) پرداختند. به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در دومین دوره از نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس ۲۰۲۲) نمایندگان بانک تجارت از ادارات مختلف در غرفه بانک حضور فعال داشتند. محمد فرجود، […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیران بانک تجارت به تشریح دستاوردهای حضور این بانک در دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس ۲۰۲۲) پرداختند.

به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در دومین دوره از نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس ۲۰۲۲) نمایندگان بانک تجارت از ادارات مختلف در غرفه بانک حضور فعال داشتند.

محمد فرجود، مدیر عامل هلدینگ فناوری اطلاعات بانک تجارت، با اشاره به ماموریت این مجموعه در راستای حرکت به سمت حوزه دیجیتال و پوشش نیازهای حوزه فناوری اطلاعات بانک، گفت: مجموعه شرکت‌های این هلدینگ، خدمات متنوعی در حوزه‌های زیرساختی، پلتفرمی، نرم‌افزاری و امنیت به بانک ارائه داده و فعالیت گسترده‌ای نیز در زمینه پرداخت و ارائه خدمات به مردم داشته و سعی داریم در ارتقای جایگاه بانک تجارت در اکوسیستم اقتصادی کشور نقش آفرینی کنیم.

فرجود، در زمینه حضور پررنگ بانک تجارت در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ گفت: امسال حضور جدی‌تری از سوی شرکت‌های مختلف این حوزه شاهد بودیم و بانک تجارت نیز به همراه شرکت‌های زیرمجموعه و مرتبط با این حوزه در نمایشگاه شرکت کرد که فرصت بسیار مناسبی برای معرفی خدمات بانک در حوزه فناوری اطلاعات بود. در طول برگزاری این نمایشگاه مذاکراتی نیز با شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های حاضر در نمایشگاه انجام شد که امیدواریم به پروژه‌های خوبی منتج شده و نتایج آن را شاهد باشیم.

جواد گلی، رییس اداره روابط عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی نیز با مغتنم دانستن فرصت حضور در چنین نمایشگاه‌هایی برای صنعت بانکداری کشور به منظور معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات خود در حوزه فناوری اطلاعات، گفت: بانک تجارت به عنوان یک بانک پیشرو و نوگرا در زمینه بانکداری الکترونیک، ضمن استفاده از این فرصت به منظور معرفی اقدامات و سامانه‌های خود، همواره در تلاش است تا نوآورتر و به‌روزتر حرکت کرده و رضایت مشتریان را بیش از پیش جلب کند.

اکوسیستم نوآوری در بانک تجارت با تمرکز بر فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌های فعال به بار نشسته است

حجت مقیمی، رییس اداره توسعه کسب و کار بانک تجارت، با اشاره به تمرکز بانک روی توسعه کسب و کار از سال‌های گذشته، به شکل گیری شرکت تکنوتجارت اشاره کرد و گفت: اکوسیستم نوآوری در بانک تجارت با تمرکز بر فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌های فعال به بار نشسته و در حال ارائه خدمت به مشتریان هستیم. بانک تجارت در قالب سهام‌دار یا سرمایه‌گذار به این حوزه ورود پیدا کرده و علاوه بر استارت‌آپ‌های حوزه حمل و نقل، دیجیتال مارکتینگ و خدمات مشاوره‌ای، فعالیت بخش بیشتری از سایر استارت‌آپ‌ها را بزودی شاهد خواهیم بود. در این نمایشگاه نیز به معرفی استارت‌آپ‌هایی پرداختیم که بانک با کمک آن‌ها قرار است خدمات خود را پرسرعت و چابک‌تر به مشتریان ارائه دهد.

مجید رحمان زاده، معاون اداره کارت و خدمات نوین نیز با اشاره به حضور استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه، در زمینه فناوری‌های جدید و قابل ارائه بانک تجارت گفت: بانک با ارائه سرویس‌های جدید بر مبنای تکنولوژی‌های نوآورانه سعی در ارائه سرویس‌ها در لایه‌های متفاوت دارد. سرویس‌هایی همچون بانکداری باز مبنی بر ارائه خدمات در لایه‌های زیرین و توسعه نئوبانک که مشتریان در هر زمان و هر مکان به خدمات بانک دسترسی داشته باشند. مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه برای بانک مورد توجه بوده و بانک با ارائه محصولاتی مانند همراه بانک تجارت، همچنان در مسیر رضایتمندی مشتریان حرکت می‌کند.

رحمان زاده با اشاره به وجود مسیر طولانی در راه پیشرفت، افزود: بانک تجارت همواره به سمت محصولات جدید حرکت خواهد کرد و سعی دارد از ظرفیت‌های داخلی کشور به منظور ارائه سرویس‌های جدید که باعث رضایت هر چه بیشتر مشتریان می‌شود، استفاده کند.

عباس حاجی، معاون اداره بانکداری اصناف، در زمینه اهمیت نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ گفت: با توجه به نیاز بانک مبنی بر ورود تخصصی به حوزه‌های مشتریان، حضور در نمایشگاه کیتکس ۲۰۲۲ برای بانک تجارت در کنار فین‌تک‌ها و استارت‌آپ‌ها، باعث سرعت بخشیدن به تعامل با این شرکت‌ها خواهد بود. بر همین اساس با مراجعه و مذاکره با شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، می‌توانیم ارتباط و ارائه سرویس را تسریع کنیم.

نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات کیش (کیتکس ۲۰۲۲) از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی کیش برگزار شد که بیش از ۱۲۰ شرکت در این نمایشگاه حضور فعال داشتند و از بانک تجارت نیز به عنوان یکی از غرفه‌های برتر حاضر در نمایشگاه تقدیر به عمل آمد.