جامع خبر(جامع نیوز):یکی از خدمات مهم موسسات اعتباری مجاز و بانک‌ها به مشتریان خود ارائه انواع خدمات بانکی درحوزه دیجیتال وتحت بستر اینترنت است که موسسه اعتباری ملل برای دسترسی راحت مشتریان به خدمات ،سامانه مدیریت سهامداران ملل راه اندازی کرده است. گفتنی است مشتریان موسسات اعتباری دنبال راحت شدن کارهایشان ودسترسی راحت به منابع […]

جامع خبر(جامع نیوز):یکی از خدمات مهم موسسات اعتباری مجاز و بانک‌ها به مشتریان خود ارائه انواع خدمات بانکی درحوزه دیجیتال وتحت بستر اینترنت است که موسسه اعتباری ملل برای دسترسی راحت مشتریان به خدمات ،سامانه مدیریت سهامداران ملل راه اندازی کرده است.
گفتنی است مشتریان موسسات اعتباری دنبال راحت شدن کارهایشان ودسترسی راحت به منابع به جهت تصمیم گیری سریع به جهت سپرده گذاری ودرصد سود هستند وبا توجه به اینکه مشتریان عصر حاضر به سرعت در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله بزرگترین سرمایه‌گذاران اقتصادی، از مشتریان نسل جدید پیشی می‌گیرند، جذب و حفظ مشتریان برای هر بانکی به طور فزاینده‌ای مهم است. این استراتژی ها می توانند رسیدن به اهداف را برای هر برند موسسه مالی آسان تر کنند.

باتوجه به بررسی های صورت گرفته درخصوص سپرده گذاری درموسسات مالی موسسه اعتباری ملل یکی از بانک های موفق در عرصه رسانه و دیجیتال می باشد.دسترسی راحت به سایت درهرزمان را می توان به جهت پاسخ به سوالات مشتریان را مهمترین آنها برشمرد.

موسسه اعتباری ملل تنها بانکی است که به کاهش هزینه های خدمات بانکی توجه دارد تا به منفعت بیشتر مردم، مشتریان و تولید کشور کمک کند.بر این اساس هدفی که به عنوان مسئولیت اجتماعی موسسه اعتباری ملل مطرح می شود؛ استفاده بهینه از سرمایه های خرد مردمی از طریق حساب های قرض الحسنه و سرمایه گذاری است که نقش حائز اهمیتی در تامین بخشی از اقتصاد ایفا می کند.

از دیگر اهدف موسسه اعتباری ملل تجهیز منابع اعتباری و تخصیص آن ها به سمت فعالیت های سالم اقتصادی است. همچنین از دیگر اهداف این موسسه، تخصیص منابع مالی در امور تولیدی به منظور ایجاد حداکثر ارزش افزوده سپرده ها می باشد.

درپایان می توان موسسه اعتباری ملل را باتوجه با شناخت جایگاه بانکداری دیجیتال و استفاده از فضای مجازی بسیاری از خدمات ارزنده خود را که در این بستر ارائه می کند راارزشمندبرای مشتریانش دانست وهمین امر هم موجب رضایت بیشتر مشتریان شده است که دراین مسیرموسسه مالی و اعتباری ملل گزینه های بانکداری آنلاین خود را بهبود بخشید و راه اندازی سامانه سهامداران ملل در همین راستا انجام داده است.