جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل، با حضور در پنل تخصصی نخستین رویداد «توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان در استقرار هوشمندسازی نظام توزیع گاز طبیعی»، ضمن ارائۀ آخرین دستاوردهای خود در حوزۀ هوشمندسازی، از جمله پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز، در پنل تخصصی مربوطه نیز شرکت کرد. 🔸این رویداد، دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ در صندوق نوآوری و شکوفایی […]

جامع خبر(جامع نیوز):ایرانسل، با حضور در پنل تخصصی نخستین رویداد «توسعه همکاری‌های دانش‌بنیان در استقرار هوشمندسازی نظام توزیع گاز طبیعی»، ضمن ارائۀ آخرین دستاوردهای خود در حوزۀ هوشمندسازی، از جمله پلتفرم کنترل و مدیریت هوشمند کنتورهای گاز، در پنل تخصصی مربوطه نیز شرکت کرد.
🔸این رویداد، دوشنبه ۶ تیر ۱۴۰۱ در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست‌جمهوری و با هدف ارائه توانمندی‌های شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه هوشمندسازی انرژی و تعامل مستقیم آنها با بخش‌های حاکمیتی، از جمله شرکت ملی گاز ایران، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و با حضور وزیر نفت، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری، مدیرعامل شرکت ملی گاز و برخی از نمایندگان کمیسیون انرژی مجلس برگزار شد.
🔸«کنتور هوشمند»، «زیرساخت‌های انتقال داده»، «پلتفرم‌های تحلیل داده» و «الزامات و مقررات و تنظیم‌گری» از جمله موضوعات مورد بحث در این رویداد بودند.
🔸در پنل تخصصی این رویداد نیز، ایرانسل مهمترین دغدغه‌ها و پیشنهادهای خود در زمینه‌های الزامات، زیرساخت‌ها و تنظیم‌گری حوزۀ هوشمندسازی را ارائه داد.