جامع خبر(جامع نیوز):نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی برگزار و اسنوا به‌عنوان پرافتخارترین برند شرکت کننده در این رویداد شناخته شد. نهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد. ۱۵۰۰ برند در ۱۰۲ گروه تخصصی، در این جشنواره سنجیده شده‌ و اسنوا توانست طی نظرسنجی‌های صورت […]

جامع خبر(جامع نیوز):نهمین جشنواره برند محبوب ایرانی برگزار و اسنوا به‌عنوان پرافتخارترین برند شرکت کننده در این رویداد شناخته شد.

نهمین دوره جشنواره ملی برند محبوب مصرف کنندگان از تاریخ ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ تیر ۱۴۰۱ برگزار شد. ۱۵۰۰ برند در ۱۰۲ گروه تخصصی، در این جشنواره سنجیده شده‌ و اسنوا توانست طی نظرسنجی‌های صورت گرفته در بخش لوازم‌خانگی، در هفت زیرگروه جزو سه برند محبوب منتخب مردم ایران باشد.

همچنین این شرکت طی ۶ دوره از ۹ دوره گذشته، در میان دریافت‌کنندگان تندیس طلایی قرار گرفته است.

گفتنی است جشنواره برند محبوب ایرانی، گسترده‌ترین رقابت برندهای مطرح بازار ایران و از مهترین رویدادهای برند‌ در کشورمان است و از مدل مبتنی بر نظرسنجی مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف‌کنندگان استفاده می‌کند.

این جشنواره سالانه برای انتخاب برند محبوب از دید مصرف کنندگان در صنایع مختلف از جمله بانک و بیمه، لوازم خانگی، کالاهای مرتبط با زیبایی و سلامت، مد و لوکس، نوشیدنی‌ها و مواد غذایی، لوازم دیجیتال و نیز صنایع ساختمانی برگزار می‌شود.

در جشنواره امسال، طی ۷۵ روز، مخاطبان با شرکت در  سایت و ثبت بیش از ۸۰۰ هزار رای، برندهای ایرانی را از نظر محبوبیت و رضایت در مصرف، در هر یک از گروه‌های کالا و خدمات رتبه‌بندی کردند. هدف از این مشارکت ارتقای جایگاه برند مبتنی بر رای و نظر مصرف‌کنندگان است.

معیارهای مطرح شده در نظرسنجی مردمی شامل ارائه خدمات مناسب، احترام به حقوق مشتریان، مشتری‌مداری و رضایت از خدمات پس از فروش بوده‌است.

لازم به ذکر است این جشنواره با همکاری انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان برگزار می‌شود.