توانایی و امکانات بانک ایران زمین در فناوری اطلاعات مثالزدنی و در خور تقدیر است. از جمله اقدامات و خدمات انجام شده به مشتریان که در ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک در ارائه تعریف جدید بانکداری دیجیتال، شخصی سازی سرویس در بانکداری است و این مشتریان هستند که سرویسها را تعریف میکند. به گزارش فراسو به […]
توانایی و امکانات بانک ایران زمین در فناوری اطلاعات مثالزدنی و در خور تقدیر است. از جمله اقدامات و خدمات انجام شده به مشتریان که در ساختمان هلدینگ فناوری اطلاعات این بانک در ارائه تعریف جدید بانکداری دیجیتال، شخصی سازی سرویس در بانکداری است و این مشتریان هستند که سرویسها را تعریف میکند.
مدیرعامل بانک ایران زمین در مورد ارائه خدمات مالی و بانکی با محوریت بانکداری دیجیتال، در این باره میگوید: «نگاه مجموعه بانک ایران زمین خلق ارزش در راستای ارائه خدمات نوین بانکی و مالی به مشتریان است و در این راستا حضور مجموعه های بزرگی همچون های وب می تواند تسریع کننده و راه گشا باشد.»
مفهوم بانک دیجیتال به معنای یک بانک کاملا مکانیزه به همراه شعب و ادارات مرکزی و تمامی خدمات بانکی است و نئوبانک گزیده ای از خدمات پرمصرف و ضروری بانک است که در اختیار مشتری قرار می گیرد. ارتباط مشترک بانک و شرکت های وب موجب ارائه سرویس های پایه و خدمات مطلوب به مشتری خواهد شد که ارزشمند است.
عواملی مانند بانکداری آنلاین، ماشینهای سلفسرویس، یکپارچگی مالی و دسترسی ۲۴ ساعته، چشمانداز نیاز به بانکداری دیجیتال را تغییر داده است. بانکداری دیجیتال نوآوری مرزی فعالیتهای بانکی و خدمات مالی است که از نظر تاریخی فقط در شعبه فیزیکی بانک برای مشتریان در دسترس است.
به گفته معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین میزان تراکنشهای غیرحضوری مشتریان این بانک ۹۷درصد است و اکثر تراکنشهای مشتریان بانک به صورت الکترونیک و خارج از شعبه از طریق همراه بانک، اینترنت بانک، خودپردازها و دستگاههای POS انجام میشود.
بانک ایران زمین با ارائه سادگی استفاده، تجربه مشتری را افزایش میدهد. اعتبار سنجی مجازی با تأیید حساب بیومتریک و آنلاین به عنوان جایگزینی برای فرآیند تأیید فیزیکی ارائه میشود و در وقت مشتریان که قبلاً به تعاملات حضوری نیاز داشت، صرفه جویی می کند