«خبر، آگاهی و روایت ! » اینها همگی از ارکان جامعیت بخشیدن به عرصه اطلاع رسانی است که این روزها شما فعالان رسانه ای سکان هدایت آن را در اختیار دارید و بدان اعتلا بخشیدید. قطع به یقین امسال «روز خبرنگار» رنگ و بوی دیگری داشته و دارد، چرا که به عِطر نام امام حسین […]

«خبر، آگاهی و روایت ! »

اینها همگی از ارکان جامعیت بخشیدن به عرصه اطلاع رسانی است که این روزها شما فعالان رسانه ای سکان هدایت آن را در اختیار دارید و بدان اعتلا بخشیدید.
قطع به یقین امسال «روز خبرنگار» رنگ و بوی دیگری داشته و دارد، چرا که به عِطر نام امام حسین (ع) و یارانش مزیّن شده و در بطن آن روایت گری که تاریخ ساز کربلا بوده است ؛ خانم زینب (س) …
چرا که اگر روایت کربلا اینچنین توصیف نمیشد شاید کربلا، کربلا می ماند ‌و ما از پیروزی خون بر شمشیر دریافت و یا درکی نداشتیم. پس نقش کلیدی حضرت زینب(س) در واقعه عاشورای حسینی بر کسی پوشیده نیست و اینجاست که باید درود فرستاد :
السّلام عَلیَ الحُسَین
وعَلی عَلِِِّیِ ابن الحُسَین
وعَلی اوْلادِ الحُسَین
و عَلی  اَصحابِ الحُسَین
اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و تقارن این روز با گرامیداشت «روز خبرنگار» بار دیگر از همه شما طلایه داران ارجمند و گرانقدر رسانه در صنعت بیمه ، به پاس سالها همراهی صمیمانه و تلاشگرانه با مجموعه بیمه آرمان، قدردانی کرده و از پروردگار متعال در این روزهای عزیز و گرامی برای یکایک شما عزیزان آرزومند ایّامی سرشار از سلامتی و موفقیت روزافزون هستم.
مجید قلی پور
مدیرعامل بیمه آرمان