جامع خبر(جامع نیوز):محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز طی پیامی، سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار را تبریک گفت.  محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز طی پیامی، سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار را تبریک گفت. در این پیام آمده است: «خوشا فرهیختگانی که با قلم های راستین شان، پنجره های امید و […]

جامع خبر(جامع نیوز):محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز طی پیامی، سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار را تبریک گفت.

 محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز طی پیامی، سالروز گرامیداشت مقام خبرنگار را تبریک گفت.
در این پیام آمده است: «خوشا فرهیختگانی که با قلم های راستین شان، پنجره های امید و شناخت را بر روی مخاطبان جویای حقیقت می گشایند. استوار باد گام هایی که قدم در راه اعتلای اندیشه، هنر و فرهنگ این مرز و بوم گذارده اند و با پایبندی به اخلاق و تعهد، دل ها را آگاه و مسیرها را روشن می سازند.
تقارن این روز با پاسداشت شهادت حماسه ساز کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت ابالفضل العباس (ع) به همراه یاران با وفایشان و رشادت آزاده ترین مردان و زنان در حفظ دین و رسالت پیامبر اعظم، که زنده ماندن واقعه عظیم عاشورا و فلسفه ی کربلا حاصل روایت دقیق و صادقانه توسط راویان و واقعه نگاران در طول تاریخ بوده است، یادآور وظیفه خطیر فعالان رسانه در راستگویی و ایستادگی بر بیان واقعیت می باشد.
ضمن تبریک به مناسبت سالروز گرامیداشت مقام والای «خبرنگار»، از آستان رحمت پروردگار سبحان، سلامتی، سربلندی و موفقیت روزافزونتان را در راه سرنوشت ساز آگاهی بخشی و اندیشه ورزی، مسألت دارم.
«روزتان مبارک»