جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که حق‌بیمه تولیدی شرکت، طی هفت ماهه ابتدایی سال‌جاری در آستانه ۱۴ هزار میلیارد تومان قرار گرفته است، تلاش‌ها و زحمات کارکنان را در این امر مهم، قابل تقدیر دانست.  به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و […]

جامع خبر(جامع نیوز):مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که حق‌بیمه تولیدی شرکت، طی هفت ماهه ابتدایی سال‌جاری در آستانه ۱۴ هزار میلیارد تومان قرار گرفته است، تلاش‌ها و زحمات کارکنان را در این امر مهم، قابل تقدیر دانست.

 به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شعبه بیمه دانا در شهر ایلام ضمن تأکید بر اهمیت تعادل در ورودی‌ها و خروجی‌ها و بهینه‌سازی مصارف و منابع در هر سازمان و نهاد مالی، به ارائه تحلیلی مختصر از وضعیت کلی شرکت بیمه دانا پرداخت.
وی در این نشست، به تدوین و ابلاغ برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت در قالب راهبرد پنج‌گانه اشاره کرد و با تأکید بر لزوم رفع موانع و چالش‌های پیش‌روی سیاستگذاری‌ها و اجرای سیاست‌های شرکت، موضوع حاکمیت شرکتی، بهسازی و توانمندسازی سرمایه انسانی، چابک‌سازی سازمانی، توسعه بازار مبتنی بر مدیریت ‌ریسک، هوشمندسازی فعالیت‌ها، انضباط‌بخشی مالی و تقویت حوزه سرمایه‌گذاری را از مهم‌ترین راهبردها و نقشه راه بیمه‌دانا برای دستیابی به اهداف خود دانست.
مدیرعامل بیمه دانا با اعلام این خبر که شرکت در آستانه پرتفوی ۱۴ هزار میلیارد تومانی قرار گرفته است، تلاش‌ها و زحمات کارکنان را در این اتفاق مهم قابل تقدیر دانست.
ایشان با اشاره به قرارداد بیمه دانا با وزارت آموزش و پرورش، بر لزوم تکریم فرهنگیان و خدمت‌رسانی به آنان تأکید کرد و افزود: جمعیت ۱۵میلیونی دانش‌ آموزان نیز فرصت ارزشمندی به منظور برنامه‌ریزی ارائه خدمات مناسب به همه خانواده‌های ایرانی به شمار می‌رود.
دکتر جعفری در ادامه سخنان خود از راه‌اندازی و فعالیت گشت (واحد) سیار خسارت در محل حادثه در همه استان‌ها و شعب سراسر کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد: طی آینده نزدیک این اتفاق بزرگ در شرکت بیمه دانا رقم خواهد خورد.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به بحث تقویت سرمایه‌گذاری‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردهای پنج‌گانه، اظهار کرد: در حال‌حاضر میزان سرمایه‌گذاری‌های شرکت به حدود سه هزار میلیارد تومان و ذخایر شرکت نیز به چهار هزار و سیصد میلیارد تومان رسیده است.
پیش از ایراد سخنان مدیرعامل، احسان خانی رئیس شعبه ایلام نیز در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به مدیرعامل بیمه دانا و هیئت همراه، گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شعبه ارائه کرد و در ادامه به بیان برخی دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات این شعبه پرداخت.
همچنین در این نشست، ذوالفقار فتح‌ الهی مدیر امور نمایندگان، محمد حسین تدینی مدیر بیمه‌های درمان و سمیه سلطانی رئیس شعبه یک مرکز نیز حضور داشتند.